Har partneren din kjent bevegelse fra magen enda?

Nutteputt♥️

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
♡Julekulene 2021♡
I16+2
I dag tidlig holdt min kjære hånden sin på magen min, akkurat i det veslejenta smeller til med det hardeste sparket hittil! «Woooooow!», utbrøt den stolte pappaen og rygget litt tilbake med store øyne. Deretter kom det noen glade og stolte tårer [emoji173]️
Dette er hans første barn, og han har aldri kjent bevegelse utenpå noens mage tidligere, så dette ble virkelig en merkedag for både ham, og oss sammen[emoji5]

Koselig å lese [emoji272][emoji4]

Nei, han har ikke kjent noe enda. Er bare så vidt jeg merker noe selv. Er 16+1 idag :)

Ja, i går og i dag 18+3 ❤ vi må trykke en del på magen før lille gir beskjed tilbake, gleder oss til h*n blir sterkere!

Tror jeg måtte over uke 20 sist før han kjente det på utsiden.

Jeg er 16+2, og har ikke merka noe som helst sjøl engang enda. Er førstegangs. Har forstått at jeg nok må smøre meg med tålmodighet.

Oioioi! Skreiv nettopp at jeg ikke har kjent noe sjøl enda, men folkens! Nå - mens jeg skriver - kjenner jeg noe i magen!!! Kjennes ut som leamus inni magen liksom (og ikke utenpå huden som leamus vanligvis er). Kan det være bebbisen, eller er jeg helt på bærtur?

Oioioi! Skreiv nettopp at jeg ikke har kjent noe sjøl enda, men folkens! Nå - mens jeg skriver - kjenner jeg noe i magen!!! Kjennes ut som leamus inni magen liksom (og ikke utenpå huden som leamus vanligvis er). Kan det være bebbisen, eller er jeg helt på bærtur?

Er nok bebisen det [emoji7]

Pappan meina han kjente i går når han holdt rundt meg og eg sov. Eg sjølv har ikkje kjent noko særlig til det. Lure kanskje på om eg våkna av et kjempe spark forge veke, men veit faktisk ikkje om eg drømte eller ka. ☺️ Vi har iallefall ikkje opplevd sparka i lag ... ☺️

Back
Topp