Har parforholdet endret seg etter at dere fikk barn?

M

Moderator Kine

Guest
Et godt parforhold – en gave til barnet

Midt oppe i alt som blir annerledes med et lite barn, er det lett å glemme å ta vare på kjæresteforholdet. Noe av det flotteste vi kan gi barna våre er foreldre som har det bra sammen. Vårt samspill som foreldre og kjærester går rett til hjertet på barnet, og gir glede og trygghet til hele familien.

Les hele artikkelen her
 
Ikke forandret seg så mye. Mindre tid til oss alene bare..
 
D forandret seg veldig etter at første ble født. Ble endelig ok igjen og så fikk vi nr 2. Da har d holdt seg bra :)
 
Hos oss ble det helt @#$/^&( etter første, men jeg håpet hele tiden det skulle bli bedre og jeg viste at gresset ikke var grønnere på den andre siden. Også fikk vi nr 2 og ekteskapet har blomstret igjen og jeg føler meg som verdens lykkeligste :). Nå har vi vært sammen i 10 år :). Er 4 år mellom ungene :)
 
Egentlig synes jeg vi samarbeider veldig godt når vi har blitt foreldre. Vi har blitt flinkere til å si i fra med en gang noe plager oss i stedet for å gå rundt å surmule når noe irriterer oss. Vi har begge nemlig hatt en tendens til å bli sure og har hatt "silent treatment" på hverandre, men bestemte oss for at vi ikke kan oppføre oss så barnslig når vi har en baby:)
Men vi kan bli mye flinkere til å pleie parforholdet. Er lett at det bare blir å sitte foran tv eller iPad etter en lang og slitsom dag, så romantikken er det vel så som så med..
 
Back
Topp