Har pappan fått kjenne enda?

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
I dag fikk pappan kjenne spark fra lille i magen for første gang :) 

Har pappane hos dere fått kjenne enda? 

Nei, og regner ikke med han får kjenne det på en stund enda pga morkaka.

Morkaka kan være slem sånn ja :P 

Nå vet jeg i hvertfall at den ikke ligger forran her... 

Morkaka er skikkelig dum når den legger seg foran syns jeg, føler meg skikkelig snytt! Men heldigvis kjenner jeg en del spark og bevegelse der inne, til tross for at morkaka er dum

Sparkene kommer "gjennom" etterhvert når de blir sterkere? Eller kommer det "alltid" til å være et skjold? 

Nei, han hr ikke det. Men regner med det ikke er så mange ukene til han kjenner. Har selv morkaka på framsiden, som sist. Men merker mer demping denne gang iforhold til sist.

her har pappaen fått kjenne spark et par ganger..  :)

Rugekasse skrev:
Sparkene kommer "gjennom" etterhvert når de blir sterkere? Eller kommer det "alltid" til å være et skjold? 

morkaka flytter seg oppover etterhvert som livmora vokser så da kjenner man spark, hvis jeg forsto jm rett.

Ja,han fikk kjenne for første gang for noen uker siden:)

Nei, jeg har ikke kjent noe selv ennå :( Bare venter og venter... :)

Ja, her kjente han spark i uke 18. Morkaka ligger på toppen og nedover mot ryggen.
Men han er ikke så interessert i å kjenne...  blir helst hvis jeg sier at nå må du komme og kjenne hvordan hun sparker! 
Blir kanskje for distansert for han? Vet ikke.... 

ja, her har han kjent i 4 uker allerede... Men nå ser vi han sparke og turne ganske tydelig også 

Nei, han har ikke kejent noe enda.. Men jeg har heller ikke kjent noe på usiden selv enda så. Morkaka ligger foran så demper en del sikkert. Men kjenner mer og mer liv inne i magen:)

Kjent og sett i ca to uker her!

Forrige gang tok det lengre tid pga morkaken som lå fremme. :)

Her har sambo kjent en gang, men han er ikke veldig tålmodig:/  Jeg kjente liv utenpå i uke 20. Forrige gang kjente jeg det ikke utvendig før i uke 22

nei han har ikke det. men er fullt mulig å kjenne utenpå. bare jeg som ikke kommer på å si ifra alltid :P når jeg endelig spurte han sovna han? :P haha nå er han på jobb i 2 uker så får vente til han kommer hjem :)

Jeg har ikke kjent utenpå enda heller.. Er nå bare 17+4 så satser på det skjer noe om ikke altfor mange uker :) Kjente lenge i går men neida :)

Nei, ikke denne ganga... Husker ikke når han kjente det med de to andre heller...

Men så er den lille ikke så samarbeidsvillig heller for jeg ser og kjenner det selv på utsida, og så sier jeg at "Nå må du kjenne!" Og da blir det helt stille der inne... :-P

Nei, her har han ikke kjent. Men er bare litt over en uke siden jeg kjente noe selv i det hele tatt. Har morkaka på fremsiden, så demper jo en del, pluss at jenta er veldig rolig av seg foreløpig, så når jeg kjenner noe så er det bare et spark eller to, så er det stille igjen. Jeg har såvidt kjent noe på utsiden to ganger, et spark og en gang når hun forandra måten hun lå på, da kunne jeg kjenne at magen forandra helt form.

Her har han kjent det flere ganger nå :-) Vi ser også spark tydelig utenpå magen. Kjempe stas!

Back
Topp