har pakka

3barnsmor*30

Forumet er livet
første flytte-esken................ !!!!

gleder meg såå til vi er i orden i det nye huset, enda det er leeeenge til... over tar 1.okt, men flytter nok ikke med en gang da..

Tvi Tvi [:)]

woo hoo!!!
takk!!!

mannen er nesten ferdig på taket ute, holder på med nedløp fra takrennene nå... mye halvferdig som må bli helferdig [8|][;)]
"jobber best under press" er det noe som heter.. han kjenner vi godt her i huset.. hehe..

i morgen er det 4 uker til fotografen og 3,5 uke til takstmann kommer. blir sååå spennende!!!

kan jeg spørre om en ting? hvordan tar barna det at de skal flytte? jeg synes jeg fikk emd meg at dere skulle flytte til ny skolekrets? skal dere bytte skole når dere flytter, eller skal dere vente til jul feks?
[:)]

glemte å si at du er flink som allerede har begynt pakking! [:)] spennende tid da!

ungene gleder seg til å få egne soverom og større hus.
storegutt må bytte skole ja, og han synes nok det er litt skummelt..

skolen han går på nå anbefalte å bytte skole nå en stund før vi flytter for at ikke alt det nye skulle komme på en gang, men jeg tror nok heller at vi da venter til litt nærmere  jul. at han rekker å begynne der litt før jul så det ikke er så skummelt å komme dit etter juleferien...

mellomste skal skrives inn på skolen nå i høst, så da må vi jo reise opp dit på rett skole å få skrevet inn henne.

Back
Topp