Har ordnet senga i dag :)

Ra2

Glad i forumet
Redd den opp med søtt sengetøy og sengehimling emoticon  Er så kos :)

Kom på at jeg må ordne med sånn sprinkelbeskyttelse. Hadde det sist, men tror jeg lånte det...Har ikke heeelt system på alle sakene fra forrige mann ;) Må sjekke det og evt kjøpe ny :)

Har også vasket opp delene til vogna og montert sammen. Åååå nå er det ikke lenge igjen jenter :)

Tenkte også på det i dag og kanskje få opp vogna så storebror blir vant med at den står med bag på og ikke skal brukes av han

Driver å skal få fiksa alt her også. Men ting tar tid :)

Så koslig når baby tingene kommer på plass!  Lillegutt her fikk bamse i senga si idag!

Er så utrolig kjekt når en begynner å få opp ting. Har selv fått orden på vugga og sprinkelsenga, men kom på at jeg måtte jo ha tisselaken, så eneste jeg mangler å få på nå :) Men når ting kommer på plass, er virkelig da en innser at nå er det ikke lenge igjen til nurkene vår kommer :D

Åh! Det er så staas!
Ordnet barnerommet for lenge siden..Der har vi da ordnet til sprinkelseng med sengehimmel osv:).

Men i forrige uke satte vi inn vogga som morfaren min har laget. Vi har alle sovet i den=).. 
Står så fint ved siden av senga våres nå... Med blondesengetøy og koseklut oppi.. hihi <3

åh det er så kooos å vaske å stryke babyklærne, og pakke frem alt småtøyet som man har, handle litt nytt, og re opp lille vugga også har jeg sydd bilstol pose som lille skal få. Gleeeder meg sånn, er like spennende hver gang selv om man har vært gjennom dette før. elsker onger, så det blir nok ett par til på meg.

ønsker alle dere lykke til med fødselen når den setter igang.og håper at det går bra med alle sammen. 

Jeg satt også sammen senga i går- men må til byen å kjøpe madrass og senkler før den er ferdi klar. Gleder meg! Er så koselig å tutle litt på med slik <3

Jeg å har lyst til å fikse på senga, men har ikke kommet så langt enda. Men har ordnet med vuggen:)

Ja, det er så koselig å ordne i stand :)

Her tørket jeg over, og redde opp vugga til den lille igår. Strøk sengetøyet og det matcher faktisk sengetøyet vi har på, den samme blondekanten :)

Husker vi brukte det først til Amelia også :)

Så koselig å lese om alle som har ordnet sengene!:) gleder meg stort til å kunne gjøre dette selv. Men vi skal flytte til neste helg.. Så jeg må vente tolmodig på å kunne begynde å stelle i stand. Håper bare vi kommer oss i hus før den lille bestemmer seg for å komme til verden:) Nærmer seg termin for alle nå!:) for mitt vedkommede er det 20 dager igjen. Skal bli spennende.

Back
Topp