Han har jobbet som snekker i mange år. Har fagbrev i både tømmer, betong osv.. Så han har papirer på at han kan gjøre det meste selv, så det er ganske snedig
Går så mye fortere når han skal gjøre ting enn om vi skal prøve selv - han kjenner jo alle triks
Skulle vi byttet et vindu selv tror jeg vi hadde brukt en hel dag på å bare måle opp og watre, mens han gjør det så og si på øyemål.. haha
Huset er 230 kvm - hovedetasje og kjeller.. Ønsker meg et loft, men det får bli om en god del år.. tror man regner minimum 1,5 mill for å bygge på en ekstra etasje?
Foreløpig er det jo bare meg og samboer, og snart lillemann (og hunden), så vi trenger vel strengt tatt ikke mer plass
Høres ut som at dere får et flott hus da!! Er så morsomt å få sin egen stil på alt. Huset her fra 1979, så det er ikke et nymoderne hus akkurat. Men syns det blir trivelig her nå - litt koselig og personlig preg
Ser stor forskjell på soverommene nå.. det ene var knallrosa, det andre var blågrått og det tredje grønt..
Nå er alle lyse, med nye gulv og nye vinduer.. Så har vi revet ut alle gamle 70-talls garderobeskap (sånne innebygde), og byttet ut med skyvedører.. Så rommene har blitt mye større og lysere
uteplassen ble magisk - så håper vi får fine og varme sommere i årne fremover