Har nok ikke El, jeg..., Hjelp!

Antoine

Blir kjent med forumet
Skulle hatt EL den 1. september men har i følge EL tester ikke hatt noen i det hele tatt (har tatt tester hver dag siden siste mens). Det kommer en to streker men den ene er svakere enn den andre. Skjønner da at jeg ikke har EL i.o.m. at teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken.

Har vært pillefri siden jeg sluttet i april. Hva kan jeg gjøre med det?
Mensene mine er relativt regelmessig selv om de kommer med ulik lengde hver gang /alt fra 26 til 33 dager)

Lurer på om vi kanskje skal gå til legen for å se om vi kan prøve oss på en pergokur. Men da må man vel ha prøvd i over et år? Kan vi ikke bare si at vi har prøvd så lenge? Hvordan kan han kontrollere dette?

Takk for svar

Det skjedde OFTE at jeg ikke hadde positiv EL-test på hele måneder når vi prøvde. Det er ikke alle som får utslag på EL-tester. Slik er det bare.... Men snakk med legen din, som du sier: han kan jo ikke vite hvor lenge dere har prøvd. Vi hadde ca 13 pp før jeg ble gravid. Den som venter på noe godt....

Hei på deg!

Ja, helt sant det som blir sagt her....
Er i min 2 pp siden sa i mai, og jeg har prøvd el tester, men får
2 ganske så like streker, men den ene er og forblir mindre synlig enn
den andre...,altså negativ.
Har kontaktet cl om dette, og dem anbefaller at man
tar 2 om dagen, for noen har ekstrem hurtig stigning, og
dermed hurtig nedgang av mengden LH. Hvis man ikke får resultat
kan man kontakte lege etterhvert... Men noen får ikke positiv test,
og noen har ikke el hvermnd heller (noe jeg var sikker på....).
Hadde vært greit om vi alle var A4 mennesker med 28 dagers syklus,
og eggløsning hver eneste 14. dag i den perioden...
Men snakka med eivenninne om dette å. Hu fikk heller ikke positiv test, men ergravid. Pebbles og
hes fikk heller ikke positiv el test denne mnd, men ER lykkelig gravide[:D]
Så tror vi snart sitter her med en bolle i ovnen jeg, uansett positiv el test
eller ikke....

Klem[:)]

Kanskje det er sånn at når man ikke får helt pos EL test så blir man gravid![:D] Men syntes uansett at dere ikke skal gi opp håpet Antoine og Sollise, bare fortsett å prøve! Om ikke lenge får dere to blå dere også (på g-test)![;)]

Jeg hadde aldri positiv EL test den perioden jeg prøvde med det... Tok meg forøvrig nesten 5 år å bli gravid også da. [&:] Men jeg lyktes til slutt! [;)] Og i følge UL termin ble jeg gravid mer enn 3 uker etter siste mens... Jaja, ikke så godt å bli klok på dette her. Vi hadde egentlig gitt opp og bestemt oss for prøverør når det endelig ble fullklaff [:D]

Back
Topp