Har nok funnet problemet mitt....

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Har slitt med en stor pupp som overproduserer i forhold til den andre. Oppdagelsene mine nå er først nippelfasongen etter at oliver har spist på puppene. Den "store" puppen får en avlang nippel, mens den "lille" puppen får en spiss nippel, litt slik som noen tutter er. Om dere forstår?

Og så ser jeg på måten Oliver kjemper litt ekstra med den "lille" puppen kontra den andre..... Alt kommer liksom lettere med den "store".

Så hva kan jeg gjøre? Noen som har opplevd lignende? jeg har hatt en nippelpiercing i den "lille" , kan dette være årsaken??

Sliter med det samme selv.. den ene puppen er nesten dobbelt så stor som den andre, og har mye mer melk.. ser skikkelig dumt ut rett og slett.. Lurer på hva det kommer av.. jeg har ikke hatt piercing..

Nå har jeg vært skikkelig påpasselig på at han har riktig sugtak på puppen og det kan virke om det bare er meg som må følge med skikkelig hvordan han suger......

Den ene puppen min er en del større enn den andre, men er likevel mye mer melk i den minste puppen (har også hatt piercing i den minste). Så tror ikke det har noe å si på piercing.

ORIGINAL: halt0

Den ene puppen min er en del større enn den andre, men er likevel mye mer melk i den minste puppen (har også hatt piercing i den minste). Så tror ikke det har noe å si på piercing.

Kanskje ikke....

Back
Topp