Har noen?

Ja, de kommende besteforeldre og tanter/onkler er informert. Og den kommende storebror, men han er 2 år og skjønner ikke så mye...

Jeg har kun fortalt det til bestevenninne og søster :)

Men er ikke lenge til annen nær familie får vite det. Samboers familie bor så langt unna, så forteller det til hans mor når hun kommer på besøk 4/7.
Min mamma og min bror får vite det neste uke når de kommer på besøk :) Vil si det face to face :)

Hei :-) Eg har fortalt det til min svigerinne og mine 4 bestevenninner :-)
Mamma og pappa tørr eg ikkje fortelle det til. Ikkje mine 2 brødre heller.
Kommer til å sende en mms slik at de får tenke litt på det til eg kommer hjem.
Bilde av test, eller ett papir der det står "eg er gravid", eller vente til 5 august
der legen min bestilte 3D ultralyd og sende bilde av det :-)
Viss ikkje merker de det sikkert!

Her vet "ALLE" det, hehe....
Folk har fått vite det i løpet av 4 år at vi har vært prøvere, og de har fått med seg at vi var igang med prøverør, så da fikk de vite resultatet også [:D]
Så her er det mye jublende venner og familie nå! [:D][:D][:D]
Vil mye heller det, og få masse støtte om det går galt, enn å måtte holde det for meg selv!

Nei, jeg har regnet feil. Er ikke mer enn evt. tre uker på vei i dag. Så jeg vet ikke om jeg er gravid enda, men jeg håper det da [:D]

ORIGINAL: Nullenusken

Vil mye heller det, og få masse støtte om det går galt, enn å måtte holde det for meg selv!

Vet du, akkurat det har jeg tenkt også. Samboer ville i utgangspunktet ikke si noe før i uke 12. Jeg vil si det med en gang.
Hvis jeg (gud forby) mister, så vil jeg jo snakke med folk om det? Det vil jo ikke være en hemmelighet?

Men men, nå har jeg fått lov til å si det tidligere, så jeg er happy jeg :)

Back
Topp