Har noen vært i Orlando?

Gregersen

Forumet er livet
Vi skal dit i sommer, jeg og mine to "små" på snart 9 og snart 11 år. Siden jeg er den eneste voksne, lurer jeg selvfølgelig på en del ting :) Vi har ti netter på hotell i Orlando :)

Til nå har jeg kjøpt tre dagspass til Disney World, en dag på Universal Studios og en dag på Kennedy Space Center.

Min største bekymring akkurat nå er kjøring der borte. Er det komplisert og vanskelig?

Er det noe utenom parkene vi burde få med oss, noe typisk amerikansk liksom?

Alt av tips taes imot med stor takk :D

Jeg har vært der:) Skal svare når jeg har kjørt eldste i bhg:)

Kjøring i Florida er super kjekt. Vi klarte oss fint uten gps der, men den kan være kjekk å ha.
Store fine veier og godt skiltet.

Kunne dere tenkt dere strand?
Vi dro til en super fin forstad, men husker ikke hva Den heter:/ Skal høre med mannen.

Når reiser dere?

Jeg har vært der, men det er noen år siden. De parkene du nevner er veldig bra :)
SeaWorld er også verdt et besøk.
Ellers er det jo gøy å kjøre og gå rundt litt å titte :)

Vi hadde GPS som vi kunne finne alt vi ønsket, som wallmart, restauranter, bensinstasjon, fornøyelsespark og slikt. Det var veldig greit:) mannen tok seg av kjøringen, for jeg syns det var litt skummelt. Men veldig oversiktlig!
Ellers syns vi det var veldig ålreit der. Hadde ingen planer på forhånd, tok alt på sparket. Hadde en dag i hver Disneypark, en i SeaWorld, ett par shoppingdager, et par dager vi kjørte bare for å se litt, og sov borte. Ellers var det mye ting vi bare kom over, som et slags tivoli, minigolf som er overalt der og litt diverse. Er alltid noe å finne på der:)

Downtown disney anbefales på ettermiddag/kveldstid. Mye god mat å mye å se for store og små.
Clearwater Beach er utrolig fin!

Downtown disney anbefales på ettermiddag/kveldstid. Mye god mat å mye å se for store og små.
Clearwater Beach er utrolig fin!
Clearwater Beach var fantastisk:)

Tusen takk for mange svar :) Skal få skrevet litt mer når jeg kommer meg hjem fra jobb :)

Back
Topp