Har noen testet denne maskinen?

Stinius

Gift med forumet
Janome My Lock 644D

Overlock maskin som gir deg det perfekte, profesjonelle resultatet på saumarbeidet. Maskina syr, skjer klyppekanten og kastar over i ein operasjon, akkurat som på all ferdigkonfeksjon. Syr vanleg overlock, flatlock, rynking, rullorsaum (faldekant), usynleg opplegg, trikot- og lappeteknikksaum. Maskina er enkel i bruk med hurtigtreings finessar og ekstra høgt syfotlyft. Utvendig justering av både stinglengde og differensial, og justerbar skjerebreidde, gir perfekte saumar i alle typer stoff. Du kan sy med både 2, 3 og 4 tråder. Nedfellbar justerbar kniv. Einhånds trådkuttar. Blir levert med div. utstyr, instruksjonsvideo og norsk instruksjonsbok. 5 års garanti

Funnet den til 4600,-

Om jeg kjøper både den og denne: Janome Easy Jeans 22 så får jeg de til kr 7500,- samlet.

ORIGINAL: litefrø

Det var god pris! Er de nye?

Ja, disse er helt nye[:D] Tør ikke dele det med dere før jeg eventuelt har bestilt selv... [:-]

Vurderer å bytte ut den symaskinen med Janome DC 4100 for det er snakk om å legge mellom 2000,- men da får jeg det jeg faktisk ønsker meg...

Den maskinen har jeg, og er kjempe fornøyd! Men vær obs på at bokstavene er bitte små, om du skal ha slike store så må du kjøpe broderi maskin.

Har fått tilbud om 644 + 4100 til 9000,- hva syns du om det?

Det er knall pris! 4100 kostet 6000 og 644 ca 4500kr før prisene steg nå nettopp så det er gull kjøp!

ORIGINAL: litefrø

Det er knall pris! 4100 kostet 6000 og 644 ca 4500kr før prisene steg nå nettopp så det er gull kjøp!

Tenker så det knaker her! Må bestemme meg innen i morra... Pokker da... er jo ganske mye penger det er snakk om...

Jeg har Janome My Lock 644D og er kjempefornøyd så langt iallefall. [:)]

ORIGINAL: Mavir

Ja hvis det er denne maskinen du syr med så er det ikke noe galt med maskinen i alle fall! Blir ikke resultatet bra så VET jeg at det er meg som er problemet for pokker så mye fint du syr!

ORIGINAL: Stinius

Ja hvis det er denne maskinen du syr med så er det ikke noe galt med maskinen i alle fall! Blir ikke resultatet bra så VET jeg at det er meg som er problemet for pokker så mye fint du syr!

Tusen takk for det du. Så snill du er [:D]

Bare koselig du! Så du mener at maskinene er verdt pengene du også altså? er så utrolig i tvil, for det er jo ganske mye penger...

Bare koselig du! Så du mener at maskinene er verdt pengene du også altså? er så utrolig i tvil, for det er jo ganske mye penger...

Vet ikke noe om den andre maskinen du nevnte da, men My Locken bruker jeg til så og si alt jeg syr etter den kom i hus. Så jeg er iallefall glad for at jeg bestemte meg for å kjøpe den.

Er mye penger, men mannen og jeg ble enige om at vi hadde råd nå, så han skal kjøpe seg en ny hagle mens jeg fikk nye symaskiner (My Lock og coverpro).... Thihi....[:D]

Hva er coverpro?

Jeg bruker den til å legge opp kanter nede på gensre eller ermer. Bruker den også til å sy på kantbånd på bodyer, heldrakter osv. Du kan lese mer om den her:

http://www.janome.no/?ItemID=1206

Men bruker overlocken mye mer altså, så ville prioritert den hvis man bare skal ha en av delene. [;)]

Back
Topp