Har noen sett noe lignende? *bilde*

DeUtroligeÅrene

Glad i forumet
Jenta mi har hatt dette av og på helt siden hun ble født, de "flekkene" dere ser på bilde er helt helt glatte og belegg o.l fester seg ikke der.
Flekkene er også rødere enn resten av tungen, og hun gir utrykk for at det er sår og vondt.
Når tungen er ille er nesten hele tungen slik, de i periodene vil hun nesten ikke ha mat kun kald ris og mais til middag, mild youghurt, brød med mildt pålegg og IHVERTFALL IKKE noe som finnes varmt.

Har noen sett eller hørt om noe lignende..
Jeg har vært hos legen og på a-hus med henne men de har ikke funnet ut noe.
Jeg blir så fortvila, for hun har skikkelig vondt når hun har sånn, stakkars[:o]
Vurderer å ta henne til en privat legelegesenter, de er kanskje litt mere intressert i å gjøre en god jobb? Eller hva tror dere?

Eldste min er også sånn. Kommer og går. Kan se skikkelig fælt ut.

Geografisk tunge, ingenting å gjøre, ikke farlig. Vil komme og gå for alltid, fikk vi beskjed om.[>:]

er dere så og si sikre på at det er det?
Rart ikke fastlegen eller spesialisten har funnet ut noe hvis det er noe så enkelt...

Jeg syntes det ser ut som herpes jeg.. Stesønnen min hadde herpes i hele munn, ink. tungen, og det så slik ut... Var hos tannlegen jeg da og det var han som sa det.. Skylte munnen hans med klorhexidin (eller hva det heter igjen) 3 ganger om dagen til 2 dager etter blemmene forsvant..

Ville tatt barnet dtt med til tannlegen, de ser nok det med engang hva det er..
Lykke til og god bedring [:)]

mellomste her har det...og det var faktisk tannlegen som komenterte det her...
ikke noe farlig...er bare slikt med noen

Back
Topp