Har noen råd om Avent flasker som lekker?

sol angelica

Glad i forumet
Eg bler gal snart. Flaskene har plutselig begynt å lekka. Mellom flaska og den hvite ringen. Tror ikkje d nytte å kjøpa nye. For d e ikkje så lenge siden eg fekk nye.

Når jeg fikk nye så fikk jeg med en slags pakning som var mellom der du beskriver..
De er MYE bedre.. Har noen som ikke har den pakningen og, og de lekker...

Kanskje eg ska ringa og spør om de kan senda meg sånn pakning. Hvis d går an. Hørtes ikkje så dumt ud[:)]

Ikke skru for fast igjen.. 

ORIGINAL: Otilia

Ikke skru for fast igjen.. 

Om de har lekket, skrur jeg opp og igjen..da funker det greit.

Den pakkningen passer ikke til de vanlige flaskene, for flaskehalsen på de med pakning er kortere.

tørk godt rundt flasken og i den hvite ringen før du skrur på[:)] skal bare en liten dråpe vann til før det ikke blir tett.

Kjøpte en pakke med to Avent flasker for en stund siden, og den ene lekker som en sil...[8|][>:]
Må være en produksjonsfeil. Kan da virkelig ikke gå an at jeg skal ha skrudd igjen den ene feil 100% av gangene jeg har prøvd den.

ORIGINAL: *Vero9ca*

Kjøpte en pakke med to Avent flasker for en stund siden, og den ene lekker som en sil...[8|][>:]
Må være en produksjonsfeil. Kan da virkelig ikke gå an at jeg skal ha skrudd igjen den ene feil 100% av gangene jeg har prøvd den.

Nei d e sykt irriterande[:'(] Me har forresten sama navn[:D]

Skru de opp og dra tuten litt opp,så skrur du på igjen og rister for og se om den fortsatt lekker. Lekker den, gjør du det samme en gang til. Slik måtte vi gjøre det da vi brukte avent.

Back
Topp