Har noen opplved,

Trekløver ☘️

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Er det noen her inne som har opplevd blødninger så langt i svangerskapet? Er 15 uker, og i dag har det vært litt blod. Siden jeg jobber i samma bygg som de har legekontor så måtte jeg sjekke det ut med en gang. Han tok en innvendig sjekk, og han sa at baby var heilt fin, men at det har vært en gammal blødning ved morkaka. Er det noen som har opplevd det?

Har ikke opplevd det så langt ut i svangerskapet, men hadde et hematom som sprakk i uke 6 da jeg gikk med førstemann, blødde da i to uker, hematomet var sansynligvis fra en gammel blødning.

Håper du slipper mere blod er jo ikke noe morro når man blør når man ikke skal, men godt å få sjekket at alt så bra ut der inne :)

Hei. Jeg har hadd litt brun utflod siden forrige helg..og på torsdag kom d friskt blod i do på mårraen.
Var ikke mye, men nok til at jeg fikk fnatt. Hadde heldigvis time hos jordmor, og hun sendte henvisning til ul, som jeg fikk nu i dag. Fikk da en innvendig og utvendig sjekk, legen kunne ikke finne ut hvor blødningen kom ifra.
Men fikk se en liten knot som sprellet så fint og alt så tilfredstillende ut.
Er sykemld ut neste uke, fikk bskjed om å roe ned.

Jeg hadde en liten blødning på andag, 18 uker. Var en tur på legevakten, hun hørte hjertelyd og tok en sjekk. Hun syntes livmoren var litt rød, ringte KK, men de mente det ikke var nødvendig med ultralyd eller annen sjekk. Bare se det an.

Med førstemann hadde jeg blødninger fra ca 4mnd. Fikk beskjed på legevakten at da var det vel en spontanabort da... Han er over 8 år i dag :-) Blei ekstra oppfulgt og sykemeldt i over en mnd. Skulle være forsiktig med løft og sånn. Kan være lurt å få seg en legetime kanskje.

Back
Topp