Har noen opplevvd lignende?

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Jeg er i dag i uke 13 og er glad jeg har kommet over de magiske 12!! [:)]

MEN jeg har ikke hatt sexlyst i det hele pga redsel for å miste og generell lite lyst, men på søndag fikk min kjære endelig komme til. Etter det samleiet begynte jeg å blø, men det var ikke mye. Litt på kvelde. Kan dette være farlig eller kan det bare være en rift.....? Jeg ble skikkelig skremt men jeg har roet meg noe siden jeg er kvalmen og håven i brystene og de kjente gravid symptomene enda. Men ble virkelig skremt!![:(]

Noen som har opplevd lignende?

Spent førtegangsmamma [:D]

For å si det slik, så kan du IKKE miste bebisen pga sex.... [;)]

Er nok heller ikke uvanlig med blødning etter sex; er masse hormoner og greier som løper løpsk nedi der, og som medfører sensitive slimhinner og slikt. Jeg har ikke opplevd det selv, men så har ikke vi heller hatt så veeeeldig mye sex de siste månedene... [8D]

Takk [:D]

ER godt med en liten bekreftelse fra andre. [;)]

Jegf har opplevd det... Ikke noe gøy! Men håper det ikke kan ta skade av det likevel.

skal visst ikke være uvanlig å blø litt etter samleie under graviditeten..
er du urolig kan du kontakte legen din.

vist det er lite blond etter sex, er dette helt normalt[:)]

jeg har som regel litt blod etter å ha hatt sex. helt normalt[:)]

Jeg og blødde når vi hadde sex i forrige svangerskap. Og da jeg var på ultralyd fikk jeg beskjed om at så fort hun var borti med staven (hadde innvendig) begynte jeg å blø. Dermed: jeg hadde en veldig følsom livmortapp. Det var ikke farlig og det tok ingen skade på fosteret[:)]

Jeg har også småblødd litt etter samleie, veldig lite. Men ble selvfølgelig skremt. Men jeg ringte legen min og snakket med henne og hun sa det ikke var noe farlig :) Så tror ikke du skal bekymre deg, men gjør du det, kan du jo kontake lege :) Er ikke noe gøy å gå rundt å bekymre seg sånn :)

Back
Topp