Hei. Hadde en kjemisk grav i november. Fikk aldri mensen tilbake, og 6 des testet jeg positivt. Tok en CB digital som viste 1-2 uker. 15 des tok jeg en ny digital som viste 2-3 uker. Tok også strimler som ikke var super Sterke men som ökte i styrke. Etter å ha jaktet som en gal etter 3+ på digital men kun fått 2-3 i ca 12 dager fikk jeg komme inn til gyn for ultralyd. Legen Der fikk tilkalle enda en lege og sammen studerte de skjermen. De sa det målte 5 mm, og dette tilsvarete 5+0. Ingen hjertelyd. Selv gikk jeg utfra den kjemiske 12/11 og var därför i mitt hode 6+5. Alltså lovet ikke godt. Ingen store smerter eller blödning i det hele tatt. Fikk beskjed om å komme inn om 14 dager (alltså i morgen).
Har de siste 3 dagene testet med strimmel igjen som er så og Si like sterk som kontroll strek om ikke sterkere. Er selvsagt inställt på att dette ikke har gått veien, men er veldig forvirret. De eneste symptomene jeg har og har hatt med tidligere barn er veldig ömme bryster. De symptomene er Der enda. Vet ikke helt hva jeg håper å oppnå med dette inlägget... egentlig termin 19/8... så 8+3 i dag (men 6+5 ifl sist til) Men har noen opplevd det samme? Og hvordan gikk det? Er så nervös inför morgendagen
Har de siste 3 dagene testet med strimmel igjen som er så og Si like sterk som kontroll strek om ikke sterkere. Er selvsagt inställt på att dette ikke har gått veien, men er veldig forvirret. De eneste symptomene jeg har og har hatt med tidligere barn er veldig ömme bryster. De symptomene er Der enda. Vet ikke helt hva jeg håper å oppnå med dette inlägget... egentlig termin 19/8... så 8+3 i dag (men 6+5 ifl sist til) Men har noen opplevd det samme? Og hvordan gikk det? Er så nervös inför morgendagen