Har noen opplevd at egget fester 4dpo?

Har bare hatt festesmerter 1-3 ganger, men husker ikke dpo.
Har pleid å få symptomer 6dpo

Evt hvor tidlig kjente du egget feste seg?
Ja, jeg tror det har skjedd hos meg noen ganger. Har fått tidlig utslag på tidlig test, allerede 6 dpo. Har hatt stålkontroll på syklus samt eggløsningstidspunkt, da jeg var prøver over lengre tid. De gangene har endt med kjemisk, men at det festet seg så tidlig trenger jo ikke være årsaken til kjemisk.

Hehe, jeg er sikkert litt borte vekk. Men går det virkelig an å kjenne at egget fester seg?:hilarious: Så noen kan liksom ha klokkeslett på når egget fester seg?

Hehe, jeg er sikkert litt borte vekk. Men går det virkelig an å kjenne at egget fester seg?:hilarious: Så noen kan liksom ha klokkeslett på når egget fester seg?
Onsdag klokka 23:31 festet egget seg. :laughing002 Men jeg har hørt flere faktisk har kjent og visst at nå skjer det og så stemmer det.

Jeg føler alt nedi der nå, men det er fordi jeg kjenner etter også. Mye mulig det bare er i hode mitt. Men er jo bare i 2 dpo land, så det skal jo være umulig å kjenne noe så tidlig, eller!? :laughing002 #håpløs

Ja, noen kan kjenne det

Ganske sikker på at mitt festet seg 6 dpo. Fikk festedipp og sterke stikk i livmorområdet :) Positiv test 9 dpo.

Jeg har kjent det kjempetydelig begge gangene, dagen etter har testen begynt å bli positiv(les: jeg ser streken fordi jeg vet den er der, andre bruker tvile til dagen etter)

Jeg har kjent det kjempetydelig begge gangene, dagen etter har testen begynt å bli positiv(les: jeg ser streken fordi jeg vet den er der, andre bruker tvile til dagen etter)
Jøss! Det er jo ganske gøy da :D denne kroppen vår er underlig!

Jeg kjente noe stakk første gang jeg ble gravid, 9dpo men kjenner liksom murringer nå, 4dpo tviler litt på det er noe egg som festes akkurat nå, men litt kjekt å høre andres erfaringer, så takk for svar❤️

Jeg kjente noe stakk første gang jeg ble gravid, 9dpo men kjenner liksom murringer nå, 4dpo tviler litt på det er noe egg som festes akkurat nå, men litt kjekt å høre andres erfaringer, så takk for svar❤️
Kan jo være egget som flytter seg gjennom egglederen. Det er egentlig ikke mulig at det fester seg 4dpo, da har man regnet feil. Det har med hastigheten på celledelingen å gjøre, først dag 6 vil det være utviklet nok til å kunne feste seg om det er tidlig ute..

Back
Topp