Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tror det har skjedd hos meg noen ganger. Har fått tidlig utslag på tidlig test, allerede 6 dpo. Har hatt stålkontroll på syklus samt eggløsningstidspunkt, da jeg var prøver over lengre tid. De gangene har endt med kjemisk, men at det festet seg så tidlig trenger jo ikke være årsaken til kjemisk.Evt hvor tidlig kjente du egget feste seg?
Onsdag klokka 23:31 festet egget seg.Hehe, jeg er sikkert litt borte vekk. Men går det virkelig an å kjenne at egget fester seg?Så noen kan liksom ha klokkeslett på når egget fester seg?
Men jeg har hørt flere faktisk har kjent og visst at nå skjer det og så stemmer det.
#håpløsJa, noen kan kjenne detHehe, jeg er sikkert litt borte vekk. Men går det virkelig an å kjenne at egget fester seg?Så noen kan liksom ha klokkeslett på når egget fester seg?
Jeg har kjent det kjempetydelig begge gangene, dagen etter har testen begynt å bli positiv(les: jeg ser streken fordi jeg vet den er der, andre bruker tvile til dagen etter)Hehe, jeg er sikkert litt borte vekk. Men går det virkelig an å kjenne at egget fester seg?Så noen kan liksom ha klokkeslett på når egget fester seg?
Jøss! Det er jo ganske gøy daJeg har kjent det kjempetydelig begge gangene, dagen etter har testen begynt å bli positiv(les: jeg ser streken fordi jeg vet den er der, andre bruker tvile til dagen etter)
Kan jo være egget som flytter seg gjennom egglederen. Det er egentlig ikke mulig at det fester seg 4dpo, da har man regnet feil. Det har med hastigheten på celledelingen å gjøre, først dag 6 vil det være utviklet nok til å kunne feste seg om det er tidlig ute..Jeg kjente noe stakk første gang jeg ble gravid, 9dpo men kjenner liksom murringer nå, 4dpo tviler litt på det er noe egg som festes akkurat nå, men litt kjekt å høre andres erfaringer, så takk for svar![]()