Har noen målt HCG i det siste?

Spennende! Krysser fingrene for deg! Men jeg mener verdien din er helt innafor normalen, så da blir stigningen spennende! Jeg var helt sykt spent selv når jeg skulle ta prøve nummer 2 :nailbiting:
Takk! Ja, veldig nervepirrende :bag: Håper det går rett vei foreløpig :smiley-angelic001
 
Jeg har tatt nå i går hadde 2700 på mandag og 4600 på onsdag. Er 6+0 i følge mensen termin.
Blir ul til onsdag
 
Jeg har tatt nå i går hadde 2700 på mandag og 4600 på onsdag. Er 6+0 i følge mensen termin.
Blir ul til onsdag

Var omtrent de samme verdiene eg fekk på samme tid. Blir fryktelig stressa av å lese denne tråden kjenner eg, noen har så høge og flotte tall. Skal lite til for å vippe meg av pinnen om dagene :smiley-ashamed004
 
Jeg har enda lavere tall enn dere. Målte 1782. Trodde jeg var 6+2 dager. Full panikk og fastlegen mente jeg ikke var gravid. Dette er en vikar lege som er helt ubrukelig. Gikk til privat ul i går og der så vi et bankende hjerte og jeg er bare 5+4. Så legen sa at hcg var fint :happy: noen produserer ikke så mye i begynnelsen. Men jeg kjenner jeg er redd for å miste igjen. Men GU og kk sa jeg måtte bare ta det med ro:happy: da må jeg stole på de som kan dette og ikke lese så mye på nettet.
 
Det er viktig å huske at normalområdet er stoooort :happy: 2000 i uke 6 er like normalt som 20000, begge er jo innenfor normalområdet :happy: Det er økningen som er viktig!
 
Back
Topp