Jeg har vært forkjølet i nesten 3 uker nå, og får ikke lov av legen min til å bruke mer nesespray, og nå tetner jeg til, og blir mer og mer desperat, for jeg er skikkelig avhengig av å puste med nesen...!!! Saltvann synes jeg ikke hjelper, selv om jeg både sprayer med det nå, og skyller med det.
Har noen her tips/kjerringråd til hvordan jeg kan få nesen utett igjen..??
Det aller beste du kan gjøre, for at det skal gå helt over, er faktisk å la være å ta noe som helst, du vil da se etter bare et par dager at du er blitt like så fin igjen i nesen.,.,
MEN jeg er jo egentlig en av de siste som skal gi råd vedr dette, har slete med mye tett i nesen selv, OG spesielt etter jeg ble gravid, kan med hånden på hjerte si at jeg Heter Meggi og jeg er en otrivin avhengi jente [:)] [8|] [:-]
Jeg er selv super avhengi av å puste med nesen, spesielt om natten, eller når jeg skal f.eks spise.,., hater å være tett i nesen, men har alltid pleid å komme over det etter en stund med avhengiheten min, men ikke denne gangen, men det har mye med graviditeten å gjøre faktisk.,kjedelig, men jeg vet selv at det eneste som vil hjelpe er å la være å ta noe som helst.,
for går man over til saltvanns oppløsning og andre hjelpe midler, vil man jo nesten bli avhengi av det også., og da går det igjen bare rundt i en ond sirkel.,.,
JEG VET jeg må slutte, men klarer det bare ikke *sukk*
Bruker kun otrivinen når jeg er helt tett da, såpass har jeg klart det, før var det bare det var anntydninger til å bli tett, men nå vet jeg at jeg må rett og slett vente til det er dønn tett, for at jeg i det hele tatt skal klare å begynne å tenke på å slutte.,.,., [:)]
Så lykke til med nesen din

og håper det vil gå over fortere hos deg enn det gjør hos meg [:D]