Har noen kjennt spark/bevegelser fra babyen i magen?? :)

• Trådstarter Trådstarter Lohe
  • Opprettet Opprettet
L

Lohe

Guest
:smile Jeg gleder meg sånn til å kjenne de første bevegelsene fra den lille, tipper alle gjør det ;) Kjennte det ikke før i uke 20 med første, med nr.2 kjennte jeg det i uke 15 :) Så det blir spennende å se når nr.3 slår til!

Jeg er 15+3 men har bestemt meg for at jeg ikke skal kjenne for godt etter før jeg er sikker på at det virkelig er baby og ikke bare luftbobler jeg kjenner. :P Så nei, tror ikke jeg har kjent noe enda. Dette er min nr.2 :) Gleder meg ihjel til å kjenne bevegelse og liksom få litt mer kontakt med den der inne. :rolleyes:

Jeg er sikker nå, har kjent litt en stund men ikke blitt sikrr på hva de var før i går kveld :) deili følelse :):)

Har ikke kjent noe.. Er 14 idag:) men gleder meg helt enormt! Håper det kanskje da får opp for meg at det er boe inni her:p har ikke følelse av å være gravid enda siden jeg ikke har vært på ul og har liksom ingen bekreftelse på at det er noe liv her inne..:p

Har ikke kjent noe enda,15+4;) førstegangs.. Har ikke hatt noe luftplager så når jeg kjenner det, kan det vell ikke forveksles;) gleder meg!

kjenner noe som romsterer :) åssen får dere til bilde og tekst under tickern??!! jeg har prøvd men da føkker tickern seg :/

Jeg er usikker.... I dag og i går har jeg kjent små bobler rett etter at jeg har spist noe søtt og lurer på om det virkelig kan være babisen jeg kjenner så tidlig.....
Første gang kjente jeg ikke noe før i uke 19 og andre gangen i uke 17 men begga de gangene lå morkaken foran.
Spennende dette! Gleder meg veeeldig til å kjenne ordentlig bevegelser. Det er verdens herligste følelse :) :)

Så morro at noen av dere har kjent små bevegelser allerede!! :D Utrolig herlig følelse, man blir liksom mere knytta til knøttet ;)

Ganske sikker på at jeg har kjent noen romsteringer inni der som er baby`n;)

Er 15+2 og har kjent spark en god stund, men 2 jordmødre -uavhengig av hverandre tror jeg er en god del lengre på vei.

12+0 i dag. Ikke 13 som jeg skrev feil på en post her inne. Uansett, i går når jeg kom ut av dusjen kjente jeg et sikkelig ninja spark midt forran nede på innsiden. Liksom bak det skjelettet under navelen. Gud jeg er dårlig på å forklare. Men håper du skjønner :)

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Back
Topp