Har noen her hatt blødning, hvor det gikk bra?

Tina1988

Elsker forumet
I går når jeg gikk på do, var det litt friskt blod på papiret, sånn fortsatte det utover dagen..
Idag har det ikke kommet noe blod, men har en del smerter. 

Noen som har hatt lignende?

jeg blødde i foriige svangerskap, og blør nå igjen, det går bra enda, men jeg har aldri hatt vondt. jeg ville ringt legen å få det sjekket

har opplevd både friskt og gammelt blod den siste uka.. 
var til legen på sjekk, og fikk bestilt tidlig UL som jeg skal på på mandag. 
Så håper at ting går bra, men vet jo ikke enda.
Men prata med jordmor på sykehuset, og hun sa at om jeg føler meg gravid, har gravidplager osv, så er det positivt :)))) 

Men jeg hadde ikke smerter da, tror nok jeg hadde ville sjekka d opp...

jeg har blødd i alle mine fire svangerskap. den ene gangen jeg hadde litt smerter gikk det desverre ikke bra.

Håper dette ikke er tilfellet hos deg og at det er helt uskyldig, men ville nok ringt lege.

Masse lykke til!

Jeg har hatt brunt slim og utflod siden lørdag, med spor av blod en gang. 2 UL-er viser at alt er bra.

Jeg har ingen erfaring med blødning, men ville tatt kontakt med lege dersom du blør og har vondt. Er jo mange som blør uten at noe er galt med spiren, men greit å få det sjekket opp.

Jeg har hatt det slik fra og til i over 3 uker nå. Men i mitt tilfelle er jeg heldig og har fått bekreftet at det ikke er noe annet enn litt uskyldige blødninger, fikk se lille spira mi i går og den har det som toppen av kransekaka:) Så det beste jeg kan gjøre nå er og slappe av og ta vare på meg selv. Men det er ganske lurt og sjekke det med legen din, bare for og være på den sikre siden. Er jo ikke bra og gå rundt og bekymre seg heller :)

Jeg blødde av og på i forrige svangerskap, men det var aldri noe galt.
Men om du har smerter ville jeg nok ringt legen.

Klem og lykke til!

Jeg har blødd MYE dette sv.skapet. Da jeg hadde den største blødningen hadde jeg ikke vondt, men var fryktelig øm i magen og hadde problemer med å sitte. Men har sett en liten klump med et bankende hjerte på ul etter dette, så har gått bra =)

Håper det er en helt uskyldig blødning hos deg<3

Jeg har hatt to blødninger og er i dag 7+5. Smerter. Etter undersøkelsen ved første blødning var det et hjerte der (6+1) som banket godt. Skal på kontroll på onsdag og kommer til å be om en UL for å avkrefte eller bekrefte etter forrige blødning.

Da jeg snakket med legekontoret ble jeg høflig avvist. Noe jeg forventet. Men derfor er jeg glad for at jeg har vært hos gynekolog og skal til en gyn./fødselslage resten av tiden. De har dette som yrke og vet hva vi vordende mødre trenger.

Håper alt er bra med deg. Og spiren.

Hei!

Jeg hadde nettop en ekkel uke med 3 blødninger, 3.blødning hadde jeg også mens-lignende smerter. (eget innlegg om dette). Dette var mer enn bare rosa på papiret. Hvertfall en tampong hver gang. 

Fikk i går bekreftet at blødningen ikke var farlig og at alt står bra til med den lille :) Det var visst normalt å blø når graviditeten vokser og flytter på seg. 

Skjønner godt at du blir smånervøs, så hvis du er bekymret ville jeg snakket med lege. Er ikke godt å gå å ikke vite. Men husk at det er normalt å blø og trenger ikke bety at noe er galt. 

Back
Topp