x1x*Peach*
Glad i forumet
Var en episode i bhg i går som gjorde at vi måtte på sykhus med jenta vår. Ingen kunne fortelle akkurat hva som hadde skjedd, men hun hadde synlige sår i hodet og var helt fjern i blikket. Skrek masse og var bare helt borte! (Dro direkte fra bhg til legevakt - tenkte på hjernerystelse med en gang!)
Da vi kom på legevakten oppdaget vi at hun hadde over 39 i feber og vondt i hals/ører..
Vi ble sendt på sykhus pga at hun hadde alle tegnene på hjernerystelse.
Da vi kom på sykhuset ble hun undersøkt og di kom fram til at hun hadde mest sannsynlig en begynnende ørebetennelse.
Derfor hadde hun tatt seg til hodet og klaget på at det var vondt.
Vi ble sendt hjem, og akkurat da vi kom hjem kastet hun opp.
Ventet med å ringe da formen var mye bedre etter smertestillende vi fikk på sykhuset.
Det samme skjedde i morrest etter mat/drikke - hun kastet opp. Så da bestemte jeg meg for å ringe en av personale i bhg for å høre hva som egentlig hadde skjedd. Vi vet jo ingenting!
Hun sa det hadde skjedd under lek. Dattern vår og en annen gutt, hadde vært i gangen å herjet. Han hadde slått henne i hodet med en lekebil.
Først 3 timer etterpå hadde dattern vår blitt slapp og rar.
Så jeg personlig tror ikke det er hjernerystelse, siden hun hadde 39 i feber da hun kom hjem fra bhg (og nå).
Hun leker vanlig nå, er selvfølgelig slapp, men i fin form. Hun tar seg ikke til hodet lengre. Er ikke trett og virker bare febersyk.
Hadde hun ramlet hardt i gulvet hadde det vel vært mer alvorlig! Hun har ingen tegn til hevelser, bare skrapsår i hodet...
Hvordan oppførte deres barn seg? (som hadde hjernerystelse?)
Da vi kom på legevakten oppdaget vi at hun hadde over 39 i feber og vondt i hals/ører..
Vi ble sendt på sykhus pga at hun hadde alle tegnene på hjernerystelse.
Da vi kom på sykhuset ble hun undersøkt og di kom fram til at hun hadde mest sannsynlig en begynnende ørebetennelse.
Derfor hadde hun tatt seg til hodet og klaget på at det var vondt.
Vi ble sendt hjem, og akkurat da vi kom hjem kastet hun opp.
Ventet med å ringe da formen var mye bedre etter smertestillende vi fikk på sykhuset.
Det samme skjedde i morrest etter mat/drikke - hun kastet opp. Så da bestemte jeg meg for å ringe en av personale i bhg for å høre hva som egentlig hadde skjedd. Vi vet jo ingenting!
Hun sa det hadde skjedd under lek. Dattern vår og en annen gutt, hadde vært i gangen å herjet. Han hadde slått henne i hodet med en lekebil.
Først 3 timer etterpå hadde dattern vår blitt slapp og rar.
Så jeg personlig tror ikke det er hjernerystelse, siden hun hadde 39 i feber da hun kom hjem fra bhg (og nå).
Hun leker vanlig nå, er selvfølgelig slapp, men i fin form. Hun tar seg ikke til hodet lengre. Er ikke trett og virker bare febersyk.
Hadde hun ramlet hardt i gulvet hadde det vel vært mer alvorlig! Hun har ingen tegn til hevelser, bare skrapsår i hodet...
Hvordan oppførte deres barn seg? (som hadde hjernerystelse?)