Har noen handlet noe enda?

Jeg har kjøpt 3 bodyer. Men det er til babyens bestemødre, samt onkel. De skal få en gave med noe babyting i. Det er min måte å si til dem at jeg er gravid :)
Spent på å se om de tar hintet :p

Nei, har ikke det, er for tidlig for meg ennå, og hvis det viser seg at vi skal ha en gutt til, har vi det meste, trenger egentlig bare vogn og litt småting [:)]

Nei, har ikke det.
Vi har jo en fra før, så vi har ganske mye. Blir det jente denne gangen må vi jo ha en del nye klær da, men vi avventer litt.
Lurer på det med vogn, vi er veldig i tenkefasen, vi hadde tenkt på reisetrille til guttungen, men nå lurer vi på om vi burde ha en søskenutgave, eller om vi klarer oss med reisetrille til ham, babyvogn og søskenbrett... *tenkte, tenke*

Bestevenninnene min ble så glad, at hun kjøpte en del baby klær hehe :) og de ligger allerede klar i baby kommoden som vi nettop kjøpte :) er 5 uker på vei ca. Men satser jo på at alt går bra :) og baby klærne skal vi alltid få brukt engang ;O)

det frister litt, å kjøpe berre ein liten ting. Eg tok meg faktisk ein liten runde i butikkar i går, men eg kom ut tomhendt. Eg tenker det er best å vente litt...

Har en del som har kommet i hus i løpet av 4 år prøvetid, men har ikke handlet noe etter positiv test ennå [:)]
Skal på shoppingtur med en venninne og babyen hennes i morgen, så er mulig det kommer litt da!

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men har funne ut mye jeg skal ha. Begynner nok å kjøpe etter uke 12 [:D]

Back
Topp