Har noen fått svar på barnehagesøknad?

Stine3

Flørter med forumet
Hei alle sammen:) Håper både store og små har det fint. Lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå, har vært så travelt med baby og flytting.

Er det noen som har fått svar på barnehagesøknad? Vi bor i Sandnes. Har ikke fått brev, men vet svarbrevene ble sendt ut denne uken. Tviler på at vi får plass, så begynner å tenke på andre løsninger.

Nei, har ikke fått det ennå :( Gruer meg skikkelig.. Er ganske avhengig av å ha plass egentlig, jeg er jo alenemor og MÅ jobbe/studere for at jeg skal få det til å gå rundt.. Men får vell ikke plass :(

Ikke fått svar nei :)

Tror ikke svaret kommer før i mai her, så venter i stor spenning i to måneder til. Er totalt avhengig av å få plass!

Ikke fått noe svar vi heller enda...
Håper virkelig vi får plass, ellers må jeg ta med lillemann på skola! =P Men det spørs jo bare det. Så synd at det ikke er nok barnehageplasser per barn i Norge...
(Går vel det og i en nødsituasjon fram til man finner en løsning, men...)

jeg fikk beskjed av barnehagekontoret at jeg uansett ville få avslag på søknaden min nå, men da eventuelt kunne stå på venteliste til plass i januar. Ble visst avslag når han ikke hadde fylt 1 år innen 1. September sa hun... Huff, irriterer meg at "alle" må få unge i løpet av sommeren hvis de skal ha barnehageplass:-P

Her i kommunen får alle barnehageplass. Til og med de som er født etter 31.aug. Så spenningen består bare i om lillesøster får plass sammen med storebror. Er veldig glad for det;)

Var inne å kikket og han står på venteliste.

Vi fikk svar 2 dager etter vi søkte, at vi ikke er med i hovedopptaket. Men er med i supplerende opptak... Så vi får kanskje en beskjed om plass likevel en eller annen gang til høsten eller senere. Bor i Oslo.

Vi fikk også svar om at vi ikke er med i hovedopptaket, og at vi må søke på nytt på løpende opptak 3 måneder før vi ønsker plassen. Har ikke krav på plass nå siden mini er født etter 1. september. Bor i Oslo.

Jeg fikk brevet idag og hadde ikke fått plass. Hadde ikke regnet med det heller.

Planen min er å finne en kveldsjobb fra januar. Det blir dårlig med familieliv siden jeg og mannen vil møtes i døra, men alt går når en setter godvilja til. :=)

Har fått svar og fått plass der me ville ha:) Frå 15 desember, men ho skal ikkje begynne før i begynnelsen av januar. Veldig fornøgd:)

Fikk svar i dag og fristen hos oss gikk ut 1 mars...

fikk første valget der storebroren går :-)

Vi fikk svar i dag og vi fikk plass fra 1.11., akkurat som jeg ønsket meg  Hadde egentlig ikke tro på at det skulle gå vår vei, så jeg ble virkelig positivt overrasket. Er i samme barnehage som storebror!

Vi har fått svar, og avslag. Vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det, men mannens permisjonsøknad blir ikke sendt inn enda, prøver å få til at et par kjente kan ta han et par dager i uka, og at mannen jobber 3 dager i uka.

Det som er så synd er at vi ikke vet noe om hvilken plass han er på på ventelista siden den ikke er klar på en stund enda.

Irriterer meg også at de vil at september-desember skal være "barnløse" måneder (vet de ikke vil det, men det blir jo litt sånn).

Yes! Mini fikk bhg-plass fra 20. august, i samme bhg som storebror :) kjempe fornøyd :)

Back
Topp