Har noen fått mensen igjen?

Ingenting her, snart 8 uker siden fødsel, fullammer. Delammet sist, men fikk hormonspiral ganske raskt etterpå og fikk ikke mensen før jeg tok den ut.

lurer på om jeg kan ha fått mensen. 6 uker siden fødsel begynte jeg å blø igjen...hm, fullammer for så vidt, men lille sover 9 timer i strekk om natta. kan det gjøre at mensen kommer tilbake så fort denne gang? sist tok det 10 mndr før mensen kom tilbake...

Hoho, lille er 2 mnd idag, og enda ingen tante rød. Hu kan holde seg langt til heeeel**** vekk herfra. :P

Ammer ikke, og fikk den antageligvis i helga:P 6 uker etter fødsel ;)

☆★hilsen meg★☆

Har ikke fått mensen ennå, er 8 uker siden jeg fødte (KS) full ammer så vi får se når jeg får det igjen denne gangen.. Jeg fikk etter 8 uker første gangen..

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

ikke kommet enda, men så hadde jeg den ikke før heller :p begynte på p-piller i går, så kanskje jeg kan få en normal syklus...

Å ja da. 5 uker etter fødselen kom den og jaggu ser det ut til at den er på vei igjen nå:mad:

Min hAr begynt å komme no. Tror eg!
Ferdig m renselsen. Og nå fem uker etter fødsel, har eg litt blødninger igjen. ganske lite og ikke hele tiden. Men d kan vel ikke være annet enn mensen som så smått begynner igjen?

Min hAr begynt å komme no. Tror eg!
Ferdig m renselsen. Og nå fem uker etter fødsel, har eg litt blødninger igjen. ganske lite og ikke hele tiden. Men d kan vel ikke være annet enn mensen som så smått begynner igjen?

Hadde det på samme måte, små blødninger, nok med truseinnlegg. Bare noen dager. Tenker også at det må være tanta ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

fikk den visst igjen nå i forigårs, 7 uker :-)

Jepp, men pga p-piller ikke av seg selv. (7uker etter fødsel kom det) kjedelig å være "normal":p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fikk mensen 7 uker etter fødselen ;( jeg fullammer. Har begynt på minipillen, så det kan være derfor at jeg har det. Typisk at jeg fikk mensen nå, må som jeg hadde bestemt meg for spiral. Er så dårlig på å ta tabletter tidsnok ...

Nei, gir flaske og lillegutt er 11 uker

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tror jeg har hatt en blødning, men i dag starta jeg på prevensjon så da kommer den vel som den skal om 3 uker ;)

Jada, den var tilbake etter 2mnd denne gangen, til tross for fullamming.
Sist fikk jeg den etter 3mnd og da sluttet jeg å amme etter 6 uker..
Hadde håpet den ville holde seg borte lengre, men men :)

Back
Topp