Har noen fått mage i første trimester? Legg gjerne ved bilder

Tobarnsmor i 2020

Blir kjent med forumet
Føler meg oppblåst nå i uke 8 og har allerede kjøpt meg en gravidbukse på h&m..
Men om morgenen før jeg spiser, spesielt når jeg ligger :p så er den mye mindre,men kan absolutt antyde en liten bump nederst i magen.. :happy:

Nei, her er det ingenting, bare blitt mer kvapsete pga økt væskemengde og bittelitt mer mat :p

Som over, kvapsete er ordet... og oppblåst!

Gleder meg enormt til stram og spretten kul :happy:

Oppblåst her og. Enkelte dager ser jeg ut som jeg er 4 mnd på vei, men det er godt mulig det er bare meg som synes det. Føler meg tjukk da :eek:

Jeg har gått med gravidklær lenge fordi jeg ikke takler strammingen fra andre klær, også er magen større, men det kan like gjerne være oppblåst som vann som hormoner som at alle innvollene blir dyttet opp av voksende livmor..
Er veldig tynn i utgangspunktet så skal ikke mye til hos meg.

Mage, ja - gravidmage, nei:p bare vann og masse mat enda gitt:hilarious:

Ja, sliter skikkeligt med arbeidsbuksa mi :o
Ble veldig stor med førstemann, såg høygravid ut når jeg var 3 mnd på vei.. :p

Nei, berre stor og oppblåst mage.. Er vant til det fra før også.. Eneste fordelen eg ser, er at ingen ser at eg er gravid på en god stund:hilarious:

Oppblåst og fluffy.. :)

Ingen kul nederst på magen ennå, husker det fra forrige svangerskap. Den søte lille kulen man bare kunne se/kjenne på morgenen helt tidlig før magen kom litt bedre frem.
Foreløpig er jeg bare SKIKKELIG oppblåst og forstoppet:hilarious:

Maga ja, har lagt på meg. Spiser som om jeg ikke har sett mat før:hilarious: når livmoren er på størrelse med en appelsin merkes det jo :joyful:

Nei, berre stor og oppblåst mage.. Er vant til det fra før også.. Eneste fordelen eg ser, er at ingen ser at eg er gravid på en god stund:hilarious:
Samme her! Om jeg skulle tatt bilde hadde det sett latterlig ut :hilarious: #fotballmage

Spiser mer enn en blåhval om dagen.... konstant sulten. Holder på å dø hele tiden :-P
Har måttet legge bort et par bukser og det begynner å komme en liten fartsdump nederst på magen.

Veldig oppblåst her også! Var hos jordmor foe wi uke siden, ca 8+0 og hun kunne kjenne livmoren min allerede :bored::bored: her eser det bare selvom jeg kun har gått opp 1 kg

Back
Topp