Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gleder meg til jeg helt klart ser gravid ut.
Samme her! Fikk litt babymage helt på slutten sist, men ingen «pen» mage med utstrakt hud. Løs huden vinner over magen, veldig kjedelig! Hadde gledet meg sånn til fin mage! Hadde «lav» bmi sist, men denne gangen er jeg 10 mg mer, så regner med å få enda mindre magen denne gangenJeg er 15+2 idag, men høy bmi så ser bare enda tykkere ut. Og jeg har b-mage og heng, så vil nok aldri få kulerund babymage![]()
Synes drt er en sorg at magen aldri vil bli ordentlig stram og rund, men sånn er det bare. Det viktigste er at baby er friskSamme her! Fikk litt babymage helt på slutten sist, men ingen «pen» mage med utstrakt hud. Løs huden vinner over magen, veldig kjedelig! Hadde gledet meg sånn til fin mage! Hadde «lav» bmi sist, men denne gangen er jeg 10 mg mer, så regner med å få enda mindre magen denne gangen

Helt enig, jeg gledet meg sånn sist! Var skikkelig skuffelse at det aldri ble noe «ordentlig» mage, så bare ut som jeg hadde lagt på meg. Men enig, viktigste er baby, jeg skal uansett ta «mommy makeover» etter denne babyen, så jeg klarer megSynes drt er en sorg at magen aldri vil bli ordentlig stram og rund, men sånn er det bare. Det viktigste er at baby er frisk![]()

Hvordan går det an å gå ned? Har du HG?Godt å høre at det ikke er bare meg Jeg har ikke merket noe pluss på vekta enda, men ser at magen blir større. Hadde flat mage når jeg ble gravid, men nå buler den godt ut nederst... kan enda bruke buksene mine uten ubehag, men tror ikke det varer lenge
Merker dere andre noe vektoppgang? Jeg gikk bare ned i mine 2 forrige svangerskap, og ser ut til å følge samme trenden denne gangen