Har noen fått mage enda?

ninam

Betatt av forumet
Marsfiolene 2026 ♡
Jeg synes magen kommer så tidlig under denne graviditeten. Nå er jeg veldig slang i utgangspunktet, me har allerede fatt en tydelig kul nederst på magen!

Flere som merker at magen vokser?

Er 12+6, og syns det begynner å bli litt kul. Men fortsatt vanskelig å se at det er en gravidmage. Håper den popper skikkelig snart! Sist gjorde den det rundt uke 15-16, så den gjør det kanskje tidligere nå :angelic:

Jeg er i uke 16+3 i dag og jeg synes det fortsatt ser ut som jeg har spist mye/blitt litt småtjukk :wacky: Gleder meg til jeg helt klart ser gravid ut.

Jeg er 14+2, ingen mage enda. Førstegangsgravid og har litt ekstra på magen, så må vel ha tålmodighet :wtf: Gleder meg veldig til babymage:love7

Jeg er 15+2 og magen kom for hvertfall ti uker siden. Er vel ca åtte uker siden jeg klarte å få igjen dongeribuksene uten strikk til knappen. Trodde ikke det skulle merkes noe før sånn nå og utover, så det er mildt irriterende at den kom så tidlig.

Jeg er 15+2 idag, men høy bmi så ser bare enda tykkere ut. Og jeg har b-mage og heng, så vil nok aldri få kulerund babymage :schocked028

Sist fikk jeg ikke antydning til mage før i uke 19 (etter den oppblåste magen ga seg rundt uke 12 :hilarious: ). Denne gangen klarer jeg ikke skjule den lille bumpen nå i uke 15:love017

Masse masse mage.
Den poppet før positiv test; selv om det ikke var babyen på det tidspunktet, så begynte kroppen å endre seg med én gang.

//BabyNr5

Baby nr 1 her. Ikke mage enda. Men på kveldstid om jeg har spist stor middag så kjenner jeg at buksene mine begynner å bli for trange. Så sikkert ikke mange ukene til før det begynner å vises. Uke 15+3 nå.

Føøer jeg har fått mye større mage. 13+4 idag. Er nok en del luft også, men livmoren er kommet over skambenet nå. Sist fikk jeg ikke antydning til mage før uke 17-18. Denne gangen vokser den raskere ser det ut som.

Om kvelden har jeg litt mage ja. I forgje graviditet fikk jeg ikke mage før uke 22-23, men denne gangen tror jeg den popper tidligere. Har vanligvis en BMI på rundt 18,5 så burde bli synlig raskt når den fyrst begynner å vokse.

Jeg er 15+2 idag, men høy bmi så ser bare enda tykkere ut. Og jeg har b-mage og heng, så vil nok aldri få kulerund babymage :schocked028
Samme her! Fikk litt babymage helt på slutten sist, men ingen «pen» mage med utstrakt hud. Løs huden vinner over magen, veldig kjedelig! Hadde gledet meg sånn til fin mage! Hadde «lav» bmi sist, men denne gangen er jeg 10 mg mer, så regner med å få enda mindre magen denne gangen

Samme her! Fikk litt babymage helt på slutten sist, men ingen «pen» mage med utstrakt hud. Løs huden vinner over magen, veldig kjedelig! Hadde gledet meg sånn til fin mage! Hadde «lav» bmi sist, men denne gangen er jeg 10 mg mer, så regner med å få enda mindre magen denne gangen
Synes drt er en sorg at magen aldri vil bli ordentlig stram og rund, men sånn er det bare. Det viktigste er at baby er frisk :Heartred

Ja, hatt kule siden uke 8 ca. Det er vektoppgang, forstoppelse, ekstremt oppblåste tarmer, mest sannsynlig svake magemuskler og såklart bittelitt baby som presser alt oppover og utover. Nå er jeg 15 uker og ser ut som jeg er minst 6 mnd på vei. Helt umulig å skjule lenger

16+3 og har fått litt mage men jeg har litt og gå på fra før så jeg kan like greit gå for å ha spist godt. Gleder meg til babykula kommer, var 6 kg slankere ved sist graviditet og da trur jeg den dukket opp rundt uke 20.

Synes drt er en sorg at magen aldri vil bli ordentlig stram og rund, men sånn er det bare. Det viktigste er at baby er frisk :Heartred
Helt enig, jeg gledet meg sånn sist! Var skikkelig skuffelse at det aldri ble noe «ordentlig» mage, så bare ut som jeg hadde lagt på meg. Men enig, viktigste er baby, jeg skal uansett ta «mommy makeover» etter denne babyen, så jeg klarer meg :happy090

12+3 i dag med nr 2, og enn så lenge er magen slik den var da jeg var rundt 15-16 uker på vei ned første. Veldig kos, men også litt dritt da buksene er stramme og vonde å ha på. :smiley-ashamed004

Godt å høre at det ikke er bare meg Jeg har ikke merket noe pluss på vekta enda, men ser at magen blir større. Hadde flat mage når jeg ble gravid, men nå buler den godt ut nederst... kan enda bruke buksene mine uten ubehag, men tror ikke det varer lenge

Merker dere andre noe vektoppgang? Jeg gikk bare ned i mine 2 forrige svangerskap, og ser ut til å følge samme trenden denne gangen

Godt å høre at det ikke er bare meg Jeg har ikke merket noe pluss på vekta enda, men ser at magen blir større. Hadde flat mage når jeg ble gravid, men nå buler den godt ut nederst... kan enda bruke buksene mine uten ubehag, men tror ikke det varer lenge

Merker dere andre noe vektoppgang? Jeg gikk bare ned i mine 2 forrige svangerskap, og ser ut til å følge samme trenden denne gangen
Hvordan går det an å gå ned? Har du HG?

Back
Topp