Har noen fått indikasjon på kjønn ved tidlig ultralyd?

Jeg var på TUL for et par dager siden og fikk se en frisk liten sprellebaby :) Var da etter målingene til gynekologen 12+4. Når jeg spurte og han så etter med vanlig og 3D ultralyd så sa han at jeg måtte ta det med en klype salt, men at han syntes han kunne se to kjønnslepper. Jeg klarte ikke se noen utstikker. Men venter bare spent til ordinær ul, blir glad uansett hva det blir :)

Ja, det er kjekt å se at det faktisk er noen der inne!
Kanskje det er en betydelig uke i forskjell på 11 og 12 uker (som Mila over skriver)?
Jeg tror nå likevel det er en gutt jeg bærer, men jeg vedder ikke mye xsmile5
 
Vi var på TUL denne uken, var da 13+6. jeg følte på meg at det var en liten jente, og jordmor kunne bekrefte denne med 90%. så jeg er ganske sikker på at hun har rett. blir gøy å se på OUL:D
 
Vi var på TUL denne uken, var da 13+6. jeg følte på meg at det var en liten jente, og jordmor kunne bekrefte denne med 90%. så jeg er ganske sikker på at hun har rett. blir gøy å se på OUL:D

90 % er jo ganske bra sikkert ;)
Vet du om det ble vurdert ut fra et "potty shot" eller om jordmoren så på en utstikker fra siden?
 
Jeg fikk indikasjon på gutt på TUL 12+2. Jordmoren mente det var 80 % sikkert. Synes det så ut som en liten gutt også jeg, sånn i fasongen ellers ☺️ og magefølelsen sier også gutt.

(Mener hun så fra siden, og hun sa at siden nubben stakk såpass mye oppover tydet det på gutt)
 
Jeg fikk indikasjon på gutt på TUL 12+2. Jordmoren mente det var 80 % sikkert. Synes det så ut som en liten gutt også jeg, sånn i fasongen ellers ☺️ og magefølelsen sier også gutt.

(Mener hun så fra siden, og hun sa at siden nubben stakk såpass mye oppover tydet det på gutt)

Så spennende! Kanskje du kan oppdatere etter OUL? ;)
 
Var hos gynekolog og ble der målt til uke 13. Hun mente det var jente, men sa også at det var tidlig å se sikkert. Så ut som to streker som var kjønnslepper, men ville ikke garantere noe :) Bare 14 dager til OUL nå så spent på hva de ser der ;)
 
Jeg var i går (13+1) og det så veldig ut som jente, det synes både jordmor og jeg selv :) Hun var ganske sikker. Men blir fortsatt spennende å se på oul :p
 
Var hos gynekolog og ble der målt til uke 13. Hun mente det var jente, men sa også at det var tidlig å se sikkert. Så ut som to streker som var kjønnslepper, men ville ikke garantere noe :) Bare 14 dager til OUL nå så spent på hva de ser der ;)

Så spennende! 13 uker er jo kanskje nok til å se litt,ja. Oppdater meg/oss gjerne!
 
Dette var spennende å lese. Skal på ul i morgen, da etter jeg 13+0 og hadde vært såå gøy om de kan se hva det er med så stor prosent som noen her har fått :)
 
Vi så at det var noe mellom bena på vår baby i uke 14, men veldig dårlig bilder og en skikkelig rampete baby som overhodet ikke ville vise seg frem :p Legen trodde det var gutt og det tror vi også, men vi dobbeltsjekker på OUL før vi begynner å handle blå klær ;)
 
Vi så at det var noe mellom bena på vår baby i uke 14, men veldig dårlig bilder og en skikkelig rampete baby som overhodet ikke ville vise seg frem :p Legen trodde det var gutt og det tror vi også, men vi dobbeltsjekker på OUL før vi begynner å handle blå klær ;)

Så kjekt! Ja, jeg venter også litt med det ;)
 
Back
Topp