Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva sto det i displayet da?Hva tror du om disse? Negativ? Den øverste streken er jo på feil side i forhold til dine
Hva sto det i displayet da?[/QUOTEdet kom opp gravid 1-2 også ble det borte etter 1 minutt
Og de er ikke på feil side. Hu har de bare liggende anderledes
Skal vel egentlig ikke tolke strekene inni en slik test.. Hva sto det før du åpnet den?Hva tror du om disse? Negativ? Den øverste streken er jo på feil side i forhold til dine
Ser negativ ut. Hva sto det før du åpnet den?
Da er du gravid 3-4 uker på vei visst jeg har skjønt riktig gratulerer
Da er du gravid 3-4 uker på vei visst jeg har skjønt riktig gratulerer
Sikkert bare batteriene som ikke satt godt nok eller noe. Den viser klart 1-2 på stripsenHehe takk! Men skjønner liksom ikke, for det ble borte innen 1 minutt.. derfor jeg er litt redd
Sikkert bare batteriene som ikke satt godt nok eller noe. Den viser klart 1-2 på stripsen
Skjønner det du er ikke aleine om det, det er alltid like nervepirrende å gå på do etter man har kjent strekking i livmor. Men Eskimonika sa det så fint "det er ikke noe jeg får gjort fra eller til akkurat nå".Håper det [emoji7] er så redd for og miste