har noen brukt nesespray på de små?

surriana

Forelsket i forumet
Jeg har en liten en som er blitt helt tett i kveld, kan man bruke vanlig nesespray til barn som man kjøper på butikken??

Jeg har brukt en gang på Ada, den nesesprayen for barn, kjøpt i dagligvare butikk:) Står fra 1 år men går fint. Rådførte meg med mamma jeg, som er sykepleier:)

Det står fra 2 år på den vi har fått tak i.. kanskje dumt å bruke den da?

Okei, takk for hjelp [:D]

Vi bruker Otribaby saltvannsspray, kjempefin[:)] Får den på Boots apotek, Kiwi og Rema (bl.a).

Vi har noe Rhinox nesedråper for baby som vi har brukt 2 ganger om natten når hun var veldig forkjølet, men ellers holder det i massevis med saltvann. Bedre for slimhinnene, helt harmløst faktisk[;)]

Jeg har kun brukt vanlig nesespray på henne engang, kjøpt på apoteket fra 4uker til 2 år var den.
Men det anbefales ikke, vi bruker bare saltvann.

ORIGINAL: Mamman til Sarah

Vi bruker Otribaby saltvannsspray, kjempefin[:)] Får den på Boots apotek, Kiwi og Rema (bl.a).

Vi har noe Rhinox nesedråper for baby som vi har brukt 2 ganger om natten når hun var veldig forkjølet, men ellers holder det i massevis med saltvann. Bedre for slimhinnene, helt harmløst faktisk[;)]

Sign denne[:)], vi synes otribaby-sprayen va kjempefin å bruke!!! og på de hardest utsatte dagene brukte vi Rhinox, men den skal en være litt forsiktig med..., saltvann og morsmelk er best ja[:D]

Riktig god bedring[:)]

Jepp kjøpte den otrivin baby elr no ... den kjøper man på daglig vare butikker .. Den funket bra på elias..

Brukte Rhinox 0,04% da han hadde ørebet, men ellers så bruker jeg bare otribaby spray[:)] 

Back
Topp