har noen begynt å si noen ord enda?

turboquattro

Gift med forumet
her skravler mini som en foss om dagene.

han sier nå: mamma, jaja hente, drikke, bleie, hade, hei du, hallo, gris og borte. kommer stadig et nytt ord. ingen av de andre barna mine har begynt å si ord så tidlig.

har deres små begynt å si noen ord?
 
Oj, så flink da :) trodde ikke det var mulig jeg....

Ikke i nærheten av ord enda, men merker at hun begynner å forstå noen ord nå :)
 


*trinemor* skrev:
Oj, så flink da :) trodde ikke det var mulig jeg....

Ikke i nærheten av ord enda, men merker at hun begynner å forstå noen ord nå :)


nei aldri opplevd det før jeg eller. ingen av de 3 andre har prata så tidlig.

han gjentar mye av det vi andre her sier. han maser bestandig om drikke hvis han ser at vi andre drikker vann. så da får han drikke av kopp og det er vist veldig morsomt for da sitter han å prater inn i koppen samtidig.

vi måtte vente en stund på sykehuset i dag og når vi da satt på venterommet så tror jeg han begynte å bli litt lei for da sa han hade til alle som satt der. og drikke........ oj bleie.... hade. vi fikk en del rare blikk da og folk begynte å smile og le. :p
 
Wow! Hun sier bare mamma, eller det er vel som oftest mer mamamamama.
 
HVA!!!  går det ann??? da har dere vært flinke og stått på og gitt et barent ett godt orforråd:) Nei her er det bare babababababa.... :)
 


Miriamsmams skrev:
HVA!!!  går det ann??? da har dere vært flinke og stått på og gitt et barent ett godt orforråd:) Nei her er det bare babababababa.... :)



ja han skravler som en foss. vi prater med han hele dagen. han synes at det er stor stas å gjenta det søsknene sier til han. de andre barna mine sa ingen ord i den alderen der.
 
Oj! Det var kjempetidlig :D Så artig! Her går det i bæbæbæbæ, babababa, vavavava osv. men når jeg prøver å få han til å si mamama eller papapa, så blir han bare stille :p 
 
Back
Topp