M
Moderator Kristin
Guest
Man prøver jo gjerne å late som ingenting, og holde graviditeten hemmelig.
Men har noen avslørt deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, faktisk ikke Selv ikke min egen mor! Er 10+0 i dagMan prøver jo gjerne å late som ingenting, og holde graviditeten hemmelig.
Det er imponerende!Nei, faktisk ikke Selv ikke min egen mor! Er 10+0 i dag
Jeg har vært dårlig (sånn ordentlig dårlig, ikke gravid-dårlig) og i tillegg har jeg diabetes, så ho har bare trodd det har vært det Men jeg har jo innkallelsespapirer hengende fremme på kjøleskapet her og i senga vår ligger bbhugme, samt at vi har hatt liggende fremme en smart sekk/stellebag vi nettopp har kjøpt, så hadde ho vært litt oppmerksom, hadde ho kanskje skjønt tegninga Har brukt det at hele familien har vært dårlig, som unnskyldning for at jeg ikke kan komme og drikke vin med venner og søsteren min oxo Veldig moro å klare å holde det så hemmeligDet er imponerende!
Hahah! Herlig åsså! Du får se hvor lang tid det tar. Hold oss oppdatertJeg har vært dårlig (sånn ordentlig dårlig, ikke gravid-dårlig) og i tillegg har jeg diabetes, så ho har bare trodd det har vært det Men jeg har jo innkallelsespapirer hengende fremme på kjøleskapet her og i senga vår ligger bbhugme, samt at vi har hatt liggende fremme en smart sekk/stellebag vi nettopp har kjøpt, så hadde ho vært litt oppmerksom, hadde ho kanskje skjønt tegninga Har brukt det at hele familien har vært dårlig, som unnskyldning for at jeg ikke kan komme og drikke vin med venner og søsteren min oxo Veldig moro å klare å holde det så hemmelig
Det skal jeg gjøreHahah! Herlig åsså! Du får se hvor lang tid det tar. Hold oss oppdatert