Har noen av mennene kjent noe?

LillTrille

Glad i forumet
Samboern min prøver å kjenne hver kveld,men blir like skuffa. Er nok litt tilfeldig at han ikke har kjent noe for noen ganger så sparker denne lille gutten ganske hardt!  
Har noen av mennene deres kjent noen spark?

Her har han kjent sporadisk fra uke 18 var det vel og daglig siden uke 20.... 

Ja, han kjente vel for første gang i forrige uke. Endelig. Vi har prøvd flere ganger, men når sambo har lagt hånda på magen, så slutter snuppa å sparke

Min samboer får heldigvis kjenne spark hver kveld. Han føler med en gang at dette er mer "ekte" når han selv kjenner liv :) Vi har kjent liv siden uke 18.  Min vennine som er like langt som meg kan ikke kjenne noe på utsiden enda. Så vi er en av de heldige :)

Han har kjent spark noen ganger. Denne lille babyen har lett for å sparke akkurat da han kommer med handa :)

Han har kjent et par ganger, og i går tok lillebror skikkelig i så det var moro (23+1 i dag). Men han merker forskjell fra sist, for nå ligger morkaken foran. Som han sa i går, sparket er mer dempet, akkurat som han kjenner trykkbølgen mer enn selve sparket.

Da jeg var rundt 17- 18 uker og vi lå i sengen en kveld,  skulle mannen prøve å kjenne om han kjente babyen. Jeg hadde ikke tro på at han kom til å kjenne noe da jeg selv ikke haddde kjent noe spesielt med spark. Men så ivrig og optimistisk som han var så hadde jeg ikke hjerte til å si det til han. Plutselig skvetter han til og detter nesten ut av senga..Han ble helt oppkavet og spurte meg sikkert 20 ganger om det var jeg som gjorde det. Gjorde hva lurte jeg på? Hendene mine lå jo langt unna magen..På reaksjonen hans så var det ingen tvil på hva han hadde kjent. Nemlig det FØRSTE SPARKET;)  utrolig koselig og snakk om flaks. Enda har jeg ikke kjent spark utenpå magen og er 22 uker i dag. Men kjenner sparkene blir bittelitt kraftigere og hyppigere for hver dag som går<3 KOOOS...<3

Var en kveld her vi lå i senga, så kjente jeg mini sparke godt. Sa fra til samboer, han kom med hånda, og da sluttet jo selvfølgelig mini. Men samboer fortsatte og holde, plutselig sparket han igjen <3 Så nå er samboer fornøyd :D

Back
Topp