Har noen av mennene kjent noe?

LillTrille

Glad i forumet
Samboern min prøver å kjenne hver kveld,men blir like skuffa. Er nok litt tilfeldig at han ikke har kjent noe for noen ganger så sparker denne lille gutten ganske hardt!  
Har noen av mennene deres kjent noen spark?

Lars har kjent det et par ganger, men som regel når han skal kjenne så slutter mini å sparke ;p

Ja, han kjente det allerede i uke 19 :)

Her er det litt sånn at babyen sparker akkurat idet han holder hendene på magen, så han kjente det lenge før meg :)

Kjenner det ikke selv en gang jeg ;)
Bare såvidt jeg kjenner liv inni også. Men det kommer vel snart får vi tro

Han har kjent det eit par gongar, men som oftast blir han skuffa. Så eg har slutta å ropa på han når mini sparkar, synest det er så leit når han blir skuffa! Om ei veke eller to sparkar ho nok hardare slik at det er lettare å kjenna

Han kjente det første gang på "5-mnd-dagen" :) Hadde prøvd noen ganger før uten å kjenne noe.

Det som er så vittig her er at når Jenny sparker og tumler inni der så er det fult kjør.Med engang pappaen legger hånden på er hun kjempe rolig=pOg med engang han tar hånda vekk så er det påan igjen;)

ja, han har kjent det så vidt. men det er ofte at bebisen slutter å sparke når pappaen legger hånda si på magen...!

ja pappa i huset har kjent spark siden jeg var 19 uker på vei tror jeg. Men det er som dere andre skriver att babyen er kjempe aktiv også gir det seg fort når pappa kommer å holder på magen hehe :) søstra mi kjente spark siden jeg var 16 uker på vei. Men nå er jo vi damer litt mere følsomme i hendene våre også- Pappar som jobber i byggebransjen har litt robuste hender :)

Mannen min har kjent det noen ganger ja:) Men de gangene at jeg kjenner det skikkelig, rekker han det aldri, så er veldig skuffet da:P

Back
Topp