Har noen av deres små kommet i trassen enda?

Sonic

Glad i forumet
Lurer på om det er tilfellet her.. Ja, den lille figuren her har sterke meninger.. MEN har begynt å legge seg ned på golvet å storhyle til tider ved et enkelt nei.. HAHA!! Godt at folk rundt er sååå flinke til å stirre emoticon  Skulle nesten tro man var slem med ungen.. :S
 
Nja... Vil kalle det meget bestemt, hehe! Men det er ikke "nok" til at jeg vil kalle det trass. Han tester ut grenser og sutrer ja, men det kommer nok senere. Slipper nok ikke unna hehe!
 
ja her har vi deffinitivt en unge i trass :P han blir så sint om han ikkje får viljen sin, men heldigvis fungerer time out på han :P han er heeeeelt utrolig av og til, snakk om å være sta og bestemt og ha tempremang:P det har han nok fra begge sider, men er jo godt di har viljestyrke :D er sånn man kommer noen vei her i verden så her blir d oppdragelse på at: vær bestemt og sta så mye du vil MEN å ikke oppføre seg er ikkje greit :P må jo kunne ha litt kontroll på det :)
 
Jeg har storesøstra å sammenlikne med og DET var trass det!! Pluss hun hadde trassingen OG reaksjon på at vi flyttet fra faren hennes samtidig, og det kan jeg love var et rent skjær helvete :( 
 


Trone skrev:
Jeg har storesøstra å sammenlikne med og DET var trass det!! Pluss hun hadde trassingen OG reaksjon på at vi flyttet fra faren hennes samtidig, og det kan jeg love var et rent skjær helvete :( 



Huff da, ja jeg sammenligner med di jeg er tante til å han er godt opp mot det niesa mi var å hu var den verste jeg har vert bort;) min lærer heldigvis og har grenser i motsetning til det niesa mi hadde:S
 
Hell yeah!!!!
Kan ligge på golvet eller stå midt ute på tunet i 1/2 time og bare vrææææææææle.....men ingen tårer da, så det er vel ikke så synd på han, tenker mamma.......

Og spesielt over deling.....blir gal av og til!!! Hvordan lærer man egenrådige barn å dele lekebiler med andre??????????+
 
Jeg kan ikke si at han trasser noe særlig, for han er lett å ha med og gjøre, men han kan bli fornærmet. Faktisk fått en ny greie; han kryper på gulvet bort fra oss. Ikke gå eller løpe, men kryper på alle fire og gir oss et dødelig blikk. Jeg synes bare det er søtt (enn så lenge!).
 
Back
Topp