Har noen av deres hatt brennkopper!???!!!!

Vand

Forumet er livet
Minstesnuppa mi har fått brennkopper... Sår rundt munnen...

Når jeg leser om det står det at man skal vaske sårene med såpe, deretter ha klorhexidin på og bacimycin krem på etterpå.......

Gjorde dere dette??

[8|][8|][8|][8|][8|][8|]

Vasket med klorhexidin og smørte med Brulidinkrem. Viktig å dekke til sårene for å forhindre smitte (kanskje ikke så lett rundt munnen).

Ny melding
mammahege
Senior medlem

Medlem siden: 06.08.2008
Status: pålogget Vasket med klorhexidin og smørte med Brulidinkrem. Viktig å dekke til sårene for å forhindre smitte (kanskje ikke så lett rundt munnen).
ORIGINAL: mammahege

Vasket med klorhexidin og smørte med Brulidinkrem. Viktig å dekke til sårene for å forhindre smitte (kanskje ikke så lett rundt munnen).

ok, takk!! Da gjør vi det!!! [;)] Nei, det går nok ikke å dekke de når de er rundt munnen, men vi vasker og smører! [:D]

her har minstemann brennkopper... smører med bacimysin salve og fikk pencilin av legen... kur 3 ganger til dagen i minst 8 dager....

Sofie har akkurat hatt det nå. Hele tissen full! Så ikke noe godt ut nei... Men vasket ho, så på med klorhexidin og brulidine. Men det spredde seg til leppa og da fikk ho pencilin... Nå er ho ferdig med kuren, men jeg syntes det ikke er helt borte ennå.. Noen som vet når det er meninga at alt skal bli helt borte?

vi vasket ikke men smurte med bacimicyn og plastrer for å hindre smitte.
Men han måtte til slutt ha ery-max kur for det brøyt så hardt ut, han mistet bla neglene på begge tommlene pga sårene som kom der[:(]

Ikke fått det enda, men de sa det gikk i barnehagen, så vi må nok belage oss på en runde med det.

I bhg sa de at det var viktig med behandling i alle fall, så vi måtte oppsøke lege om han fikk det.

Jeg hadde det selv da jeg var 19 faktisk. Vasket og smurte med Brudilinkrem og en annen jeg ikke husker navnet på[;)]

Back
Topp