Har noen av dere...

June_1

Betatt av forumet
...stressende og små skumle drømmer? I natt drømte jeg at hadde født babyen, husker ingen detaljer eller noe, husker bare at det var mye rare følelser i magen, og når jeg våknet så kjente jeg at de rare følelsene var der enda og at puppene hadde blitt enda mere ømme og større..

Å ja. Drømmer alltid helt syke (eller ennå sykere) drømmer når jeg er gravid!

Drømmer mye generelt. Alt etter som hva jeg opplever i hverdagen og på jobb... Syns ikke det er noe morsomt...

Hadde mine bare vært koselige så.. kan jo ikke kalle det drømmer, men marrerit... 

En venninne drømmer masse vampyrdrømmer, hun sier hun kan styre de selv, og hun elsker det;)

Mine drømmer er ganske så plaine til vanlig, mine drømmer føles lange, de kunne lett vært en episk film eller noe, men nå i det siste er det sånne skrekk drømmer at jeg glemmer poden på senge kanten eller noe, drit ekkelt å alltid måtte gripe tak i ungen rett før den ruller utfor sengen.

Jeg drømte, før det ble bekreftet at jeg var gravid, om en drømmefødsel. Den fødselen var så levende og da jeg våknet var jeg så glad. 1 uke senere fikk jeg menslignede smerter[:D][:D]

Back
Topp