Har noen av dere

Neh, ikke offentlig, men alle de nærmeste (inkl venner) samt noen kollegaer jeg jobber tett med vet det. Er IVF her også så det ble liksom rart å holde det skjult når de har visst om prosessen...

Tror ikke jeg kommer til å "flashe" det på FB heller... Er ikke så veldig glad i det mediet lenger...

MEN, når ferien er forbi er vi liksom over de første skumle 12, så kommer ikke til å være så mye hemmeligholdelse etter det! :)

Har fortalt det til familie og nærme venner. Men offentliggjør det for ordentlig etter oul :)

Familie vet det :-) 12+4 i dag. Resten får vite det om tre uker. Da skal vi på ul for å få vite kjønn <3

Vi har fortalt det til venner lg familie, og nå i dag fortalte jeg det til sjefen. Da har jeg bare noen damer igjen på jobben å fortelle det til, så sprer de det nok til resten. Vi legger det ikke ut på fb, ihvertfall ikke før etter oul.

Ikke offentlig enda nei. Min familie vet det, men ikke mannen sin familie.

Jeg ser det er mange tålmodige her :smiley-ashamed008 Jeg ventet ganske nøyaktig 24 timer etter positiv test med å fortelle nærmeste familie. Fortalte det på jobben noen dager etterpå. Har ikke annonsert det på facebook ennå, venter til 12+0. (Er 10+2 i dag)

Nei, bare nærmeste familie og venner som vet det. Vil ikke gå ut med det på fb enda. Kanskje etter oul

Her vet venner og familie det, vi holdet det ikke noe skjult, men har ikke sagt noe sånn på sosiale medier, men nå har ingen av oss fb, så det får evt bli et mage bilde eller to når stor magen kommer når det passer seg på instagram kanskje :p

De aller fleste nærme vet det, har ikke fortalt det til alle på jobb feks. Tenkte å gjøre det når jeg begynner igjen neste uke etter jeg har vært hos jordmor og sjekket hjertelyd! Da føler jeg det er safe og fortelle det!

Ja vi har sagt det til familien og noen nære venner, vi sa det rundt uke 11 fordi jeg ville si ifra på jobb snarest mulig da jeg har en ganske tung jobb.

De nærmeste har fått vite det. Den første gangen gledet jeg meg veldig til å dele det på fb, men har ikke det samme behovet om å dele det denne gangen :)

Var på ultralyd i går, og har lyst til å fortelle det til" hele verden" nå.
Skal fortelle det til blivende tanter, onkler og besteforeldre i dag, og kommende oldeforeldre i morgen. Deretter skal jeg fortelle de nærmeste vennene, før det endelig blir offentlig på facebook enten i morgen eller torsdag (må se hva jeg rekker) Er 13+1 i dag. :)

Her har de nærmeste fått nyheten så får resten av facebooklista vente til lille er født.

Min familie, mine nærmeste venner og nærmeste leder på jobben vet det. Samboeren har kun fortalt det til foreldrene og bestemoren. Resten får vite det til helgen. Skal ikke annonsere på facebook :)
Er 12+3 i dag og var på ultralyd for å sjekke at alt var ok 12+0 :)

Har sagt det til nærmeste venner og familie. Ikke offentlig før ultralyd hvertfall :D ul 10.aug

Back
Topp