Har noen av dere..........

ArendalsPia

Forelsket i forumet
begynt å vaske klær til den lille enda? Klør litt i fingrene etter å begynne :D Å tørker dere klærne i tørketrommelen? Hehe :D
Er i uke 31+3

Har ikke vaska noe enda :) så fort rommet er ferdig malt så skal jeg kjøpe kommode, og så skal jeg kose meg og vaske klær :) hihi.. vi har satt opp en vegg.. snart ferdig med og male :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke startet ennå :) Venter på å få kjøpt både kommode og tørketrommel :p Kan jo forsåvidt henge det ut også, nå når det er så varmt og godt ute :)

Gleder meg til å begynne, men må først finne ut av hvor jeg skal gjøre av alt som ligger i kommoden som baby skal få :p den er full av ulltøy og sånt. Starter i september tenker jeg :)

Er ferdig å vaske alt nå :) Blir nesten rørt av å brette på så små klær :P

Har vasket en del av utstyret, men ikke klærne enda :)
Men vi har ikke tørketrommel så her tørker de på "gammel måten"....

Alt fra str 50-62 er vasket, jeg tørket det på tørkestativet nå.. men etterhvert så havner nok det meste i tørketrommelen :)

Har også vasket alt. Er så gøy. :D Jeg har hengt det til lufttørking ute. Er også uke 32 :)

Gleder meg jeg også til å vaske de :D Vi har fin klessnor ute, men den henger i et tre som det er fullt av veps, å det er ikke gøy å få inn når mannen er så allergisk at han må på sykehuset, så her tørkes det inne :)

Har vasket litt av det, men de siste tingene er fremdeles uvasket. Tørker det i trommelen, på skaptørt, bare for å være sikker på at det ikke krymper for mye :p

Ikke begynt enda, tar det i permisjonen, tror jeg :P Har så mye vask og føler ikke jeg henger med bare det daglige, så orker ikke begynne ennå ;) Men alt ligger klart da :P Er 32+4 :)

Har vasket alt av tøy. Kjempekoselig å se de små plaggene henge på stativet!
Tørketromler det som kan tørketromles, men på skaptørt, slik at det må henge litt på snoren etterpå ;)

Vasket alt for noen uker siden.
Men tørketrommelen er det kun håndklær og sengetøy som får bruke, vasker det likt som våre egne klær. Vanlige klær skal jo ikke tørketromles!?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vasket alt for noen uker siden.
Men tørketrommelen er det kun håndklær og sengetøy som får bruke, vasker det likt som våre egne klær. Vanlige klær skal jo ikke tørketromles!?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vi har aldri klærne våre i tørketrommel, men har hørt det er greit å ha babytøy i, for det fjerner mye støv.. Men jeg aner ikke :P

Back
Topp