Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, nesten kjendis du daJeg har vært noe smått, hadde en liten drøm om å bli skuespiller en periode, men det har jeg lagt ifra meg nå.
Var på vignett-introen til 3 bryllup som gikk på tv 3.. og på en Obos reklame..
Også var jeg med på en scene fra Hotel Cæcar da jeg var sånn 10 år![]()
Ikke dårlig å ha vært på nyhetene 2 gangerJo da! På NRK-nyhetene sommeren 2002 da vi gikk til Galdhøpiggen fra Juvasshytta, og hadde sherpa fra Nepal (8 ganger på Everest) som brefører. Ble intervjua, fikk spm om jeg følte meg trygg og sånt. Husker ikke helt hva jeg svarte, men husker at de nevnte senere i sendinga at det var et taulag som opplevde at noen tråkka nedi sprekk samme dag, og mormora mi (som så på dette på tv) ble jo kjempebekymra. Og så var jeg skikkelig linselus på TV2-nyhetene i mars 2006, som del av frivillig / heiagjeng på et av stoppestedene under Iditarod i Alaska.
He, he.. Nå løper fantasien løpsk her.. Ser for meg noe Justin Bieber relatertJeg har vært to ganger! =P hahahha..
Var en gang når jeg var liten - på tv-hordaland på tv-norge.. skulle forklare julenissen UTEN å bruke ordet julenisse ^^ hehe.. andre gangen var i forbindelse med noe annet som kan gjøre meg velkjent på nett - men det var såvidt du kunne se meg da! var veldig fnisete så intervjuet med meg kom ikke med - men prydet bakgrunnen gjennom helehaha..
He, he.. Nå løper fantasien løpsk her.. Ser for meg noe Justin Bieber relatert
Sent from my iPad using Tapatalk HD
*skjult* skjult*hahhaha neida, ikke noe flaut - mer kunstnerisk? =P ikke særlig spennende i grunn.. ble bare veldig spennende siden jeg ikke kan skrive om det her.. hahaha
hahhaha se på den skjulte gurppen - skrev litt mer om det der*skjult* skjult*
hahha så kult da! det er jo litt gøy! =DIkke i Norge. Men jeg og Mina har tydeligvis vært med/er med i en fransk reklame for Norge
Jeg har aldri sett den, men noen venner av oss var på ferie og satt på en bar, og plutselig så tar den en reklame for Norge, og der var plutselig jeg og Mina der. Bunadskledde på 17maiveldig gøy
![]()
Ja, veldig gøyhahha så kult da! det er jo litt gøy! =D
Hehe synes i dag det er ganske pinlig, så kunne vært foruten for å si det sånnIkke som jeg vet om, og er glad for det![]()