Har noen av dere...

Snufla

Elsker forumet
Vært på tv???

Jeg har aldri drømt om å komme på tv og har heller ikke vært det, men jeg lurer på om vi har noen linselus med oss her ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Nei heldigvis :) har ingen ønsker om det heller hehe :)

Hihi ja:p huff overivrig brannfan i min tid:p

Men ikkje noen programmer som unge mødre, luksusfellen og sånn:p

Jeg har vært noe smått, hadde en liten drøm om å bli skuespiller en periode, men det har jeg lagt ifra meg nå.
Var på vignett-introen til 3 bryllup som gikk på tv 3.. og på en Obos reklame..
Også var jeg med på en scene fra Hotel Cæcar da jeg var sånn 10 år :P

Jo da! På NRK-nyhetene sommeren 2002 da vi gikk til Galdhøpiggen fra Juvasshytta, og hadde sherpa fra Nepal (8 ganger på Everest) som brefører. Ble intervjua, fikk spm om jeg følte meg trygg og sånt. Husker ikke helt hva jeg svarte, men husker at de nevnte senere i sendinga at det var et taulag som opplevde at noen tråkka nedi sprekk samme dag, og mormora mi (som så på dette på tv) ble jo kjempebekymra. Og så var jeg skikkelig linselus på TV2-nyhetene i mars 2006, som del av frivillig / heiagjeng på et av stoppestedene under Iditarod i Alaska.

Jeg har vært noe smått, hadde en liten drøm om å bli skuespiller en periode, men det har jeg lagt ifra meg nå.
Var på vignett-introen til 3 bryllup som gikk på tv 3.. og på en Obos reklame..
Også var jeg med på en scene fra Hotel Cæcar da jeg var sånn 10 år :P
Oi, nesten kjendis du da ;)

Jo da! På NRK-nyhetene sommeren 2002 da vi gikk til Galdhøpiggen fra Juvasshytta, og hadde sherpa fra Nepal (8 ganger på Everest) som brefører. Ble intervjua, fikk spm om jeg følte meg trygg og sånt. Husker ikke helt hva jeg svarte, men husker at de nevnte senere i sendinga at det var et taulag som opplevde at noen tråkka nedi sprekk samme dag, og mormora mi (som så på dette på tv) ble jo kjempebekymra. Og så var jeg skikkelig linselus på TV2-nyhetene i mars 2006, som del av frivillig / heiagjeng på et av stoppestedene under Iditarod i Alaska.
Ikke dårlig å ha vært på nyhetene 2 ganger :p

Nei, heldigvis ikke :P tror ikke jeg har tatt meg så bra ut

Jeg har vært to ganger! =P hahahha..
Var en gang når jeg var liten - på tv-hordaland på tv-norge.. skulle forklare julenissen UTEN å bruke ordet julenisse ^^ hehe.. andre gangen var i forbindelse med noe annet som kan gjøre meg velkjent på nett - men det var såvidt du kunne se meg da! var veldig fnisete så intervjuet med meg kom ikke med - men prydet bakgrunnen gjennom hele :P haha..

Jeg har vært to ganger! =P hahahha..
Var en gang når jeg var liten - på tv-hordaland på tv-norge.. skulle forklare julenissen UTEN å bruke ordet julenisse ^^ hehe.. andre gangen var i forbindelse med noe annet som kan gjøre meg velkjent på nett - men det var såvidt du kunne se meg da! var veldig fnisete så intervjuet med meg kom ikke med - men prydet bakgrunnen gjennom hele :P haha..
He, he.. Nå løper fantasien løpsk her.. Ser for meg noe Justin Bieber relatert :D

He, he.. Nå løper fantasien løpsk her.. Ser for meg noe Justin Bieber relatert :D

hahhaha neida, ikke noe flaut - mer kunstnerisk? =P ikke særlig spennende i grunn.. ble bare veldig spennende siden jeg ikke kan skrive om det her.. hahaha

Ikke i Norge. Men jeg og Mina har tydeligvis vært med/er med i en fransk reklame for Norge:D
Jeg har aldri sett den, men noen venner av oss var på ferie og satt på en bar, og plutselig så tar den en reklame for Norge, og der var plutselig jeg og Mina der. Med lik bunad på 17mai ;) veldig gøy :D mener det var når Mina var 2år:D

Ikke i Norge. Men jeg og Mina har tydeligvis vært med/er med i en fransk reklame for Norge:D
Jeg har aldri sett den, men noen venner av oss var på ferie og satt på en bar, og plutselig så tar den en reklame for Norge, og der var plutselig jeg og Mina der. Bunadskledde på 17mai ;) veldig gøy :D
hahha så kult da! det er jo litt gøy! =D

Ble intervjuet en gang,så det går fremdeles på en viss kanal.. Så ville de ha med med på unge mødre,takket heldigvis nei..hehe

hahha så kult da! det er jo litt gøy! =D
Ja, veldig gøy :-) Skulle bare ønske at jeg fikk sett den en gang ;)
Var litt morsomt, for det var første gang Mina hadde ordentlig Austagder bunad, samme som Min, og hun var kjempe stolt og syntes hun selv var veldig fin;) Vi brukte fryktelig lang tid ut av døren, for hun MÅTTE bare se i speilet ;-) Og i byen gikk hun rundt å svingte seg rundt og viste seg skikkelig frem til alle ;)

Back
Topp