Har noen av dere??

Pivi

Elsker forumet
Har noen av dere kjøpt flaskesterilisator og/eller flaskevarmer..?  Tenker hvertfall å kjøpe sterilisator, men kunne tenke meg å høre deres erfaringer først.. Har sett at Avent og Phillips har..

Jeg har ikke kjøpt noe sånt, men lurer litt på om broren min har en sterilisator som vi kunne få låne[;)] Flaskevarmer gidder jeg ikke å kjøpe med det første, får håpe jeg klarer å fy\ullamme den første tiden ihvertfall[:)]

Jeg kokte flasker og smokker på den gode gamle måten sist (kjele på ovnen). Fungerte kjempefint![:)] Det skal tilføyes at jeg fullamma de 5 første mnd, men pumpa meg ved siden av så mannen min fikk bidra i matveien han og.

Jeg har kjøpt flaskesterilisator fra avent. Kjøpte den som kan være inni microen, for den er fin å ha med på ferier. Ellers har jeg tenkt å kjøpe flaskevarmer etterhvert. Har ingen erfaring med dette.

Har ikke kjøpt hverken flasker eller sterilisator ... får sikkert tid til å kjøpe det i etterkant hvis behovet oppstår ..

signerer [:D]
ORIGINAL: Trine82

håper jeg slipper det styret der, håper å få amme. Komme ruansett til å koke flaskene om jeg trenger dem.

ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai

signerer [:D]
ORIGINAL: Trine82

håper jeg slipper det styret der, håper å få amme. Komme ruansett til å koke flaskene om jeg trenger dem.

Jeg også signerer denne[;)]

Kommer ikke til og kjøpe det. Kommer til og vaske flaskene i oppvaskmaskinen slik som jeg gjorde de andre gangene.

ORIGINAL: nina

Kommer ikke til og kjøpe det. Kommer til og vaske flaskene i oppvaskmaskinen slik som jeg gjorde de andre gangene.

Å vaske flaskene i oppvaskmaskina kan jeg ikke tenke meg  er så bra. Blir jo ikke sterilt i den. Jeg blir bare å vaske de for hånd også koke de i en kjele etterpå. Funket for meg før, og det gjør det vel nå også. Men kommer til å kjøpe ei pumpe hvis behovet for det kommer.[:)]

Back
Topp