Har noen av dere norrøna klær?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Føler norrøna er liksom det store å ha rundt her vi bor
Mange går rundt i fjørå bukse eller noe annet norrøna plagg.

Så hvordan er det hjemme hos dere?
Har dere norrøna plagg i hus?

Er sånn her også. Men jeg har ikke et eneste plagg fra Norrøna. Mannen har en jakke. Eneste Norrønaplagget her i huset.

Vi har ikke Norrøna klær hus, måtte faktisk Google navnet [emoji23] føle meg som en huleboer [emoji85]

Jeg har en tynn turjakke selv
Hadde goretexjakke og bukse før, kjøpt på videregående og ble kastet i fjor for da var det utslitt så det var god kvalitet

Vi har ingenting. Men føler det er like mye bergans her, og gaupa, spesielt turbukser. Jeg handler en del på stormberg da, godt fornøyd og rineligere.

Tror samboer har et skal sett derfra ;)
Kjøpt på Norwegian outlett, men mest fordi han fant en jakke som var lang nok, og som han likte fargene på ;)

Hmm, mulig jeg har en jakke.

Har iallefall Jotunheim, hatt bergans, har Norheim. Tror den ene er norrøna ja, den siste jakka

Har et par votter, og det er di beste vottene jeg har hatt. Men ellers så syns jeg det finnes så mange andre alternativer som er like bra om ikke bedre til en billigere penge.

Her går d i ka vi liker og ka vi har god erfaring med så er lite sånne "hippe" og dyre merker for etter vår erfaring er d som regel ikkje best [emoji6] vi har med andre ord alt fra Stormberg til sparkjøp [emoji6]

Svigers er glade i det merket :) Jeg tror ikke vi har så mye av det :) Mulig yndlingsbuksa til gubbis er Norrøna :)

Vi har ingenting. Men føler det er like mye bergans her, og gaupa, spesielt turbukser. Jeg handler en del på stormberg da, godt fornøyd og rineligere.

Stormberg er faktisk noe av d beste eg har hatt [emoji6] har en ski/ute bukse som er rundt 15 år gammel, brukt nedfor både på ski og i skog og mark og den lever enda, lite hull i lommen og litt trakket på bak nede men ellers er d enda den beste buksen eg har [emoji6][emoji6]

Jeg har ei utebukse fra norrøna. Er veldig fornøyd med den. God passform og god kvalitet. Er en smule bred over baken, og klær fra stormberg passer overhode ikke, pluss at de få tingene jeg har derfra går rett å slett i oppløsning etter kort tid. Norrøna buksa ser ikke brukt ut engang, tiltross for mange mange timer ute.

Søstra mi har mye av både bergans og norrøna da. Hu liker begge deler godt til seg og sine.

Og de er ganske utefolk.

Vi har masse Norrøna klær! Det er en stor favoritt her i huset, sammen med arteryx :D

Helt ærlig så er jeg drit skuffa over det merket, mtp både pris og rykte så forventet jeg mer, lite slitesterke klær og elendig passform[emoji15][emoji20]

Nei, ingenting :)

Back
Topp