Har noen av dere lyst på flere barn?

missis

Andre møte med forumet
Og er det noen av dere som har begynt å prøve igjen allerede? Jeg har jo to, gutt på drøye 2,5 og jente født i januar. Skulle gjerne prøvd på nr tre med en gang, jeg, men mannen min vil ikke.[&:]
Vet ikke om han vil ha en til i det hele tatt, han synes det foreløpig er nok med to.[:(]

Også jeg som ikke er ferdig med å være gravid og føde, da....

Tror ikke det blir flere her nei [;)]

Mannen min mener to barn to foreldre da har altid et av barna me seg en foreldre [8D]

Har nok lyst på flere barn, men har ikke lyst til et til svangerskap. Så det blir nok med den ene snuppa[;)]

Har lyst på en til, men tror ikke sambo er enig.
Klemmer

Vil gjerne ha flere så fort som mulig!! [:D]

men skal gjøre meg ferdig med utdanninga først da!!

Så om ett par år...

Jaaaaaaaaaaa,jeg vil ha flere,men sambo vil ikke ha flere.[:(]Han har 3 fra tidligere forhold,og vi har ei jente sammen.Hun er 6 mnd nå,og jeg er driiiiiitklar for et lite søsken til Cassandra! [:o]Dumme mannen...[&o]

ORIGINAL: mammacassa

Jaaaaaaaaaaa,jeg vil ha flere,men sambo vil ikke ha flere.[:(]Han har 3 fra tidligere forhold,og vi har ei jente sammen.Hun er 6 mnd nå,og jeg er driiiiiitklar for et lite søsken til Cassandra! [:o]Dumme mannen...[&o]

Hun har vel allerede 3 søsken, eller?

jeg tror nok det holder med to. Syntes vi skal prise oss lykkelig for at vi har to friske fantastiske døtre. Er nesten redd for å utfordre skjebnen med å få fleire.

Hmm jeg er fryktelig usikker men jeg er jo 35 år så skal jeg ha flere så må det jo bli nå snart....man blir jo ikke akkurat mer fertil med åra...

Må ha en lillebror til jentene... må bare få overtalt sambo først[8D]

JaA, vil ha flere, men må vente  til vi har et sted å bo[8|]

ORIGINAL: Hanne79

ORIGINAL: mammacassa

Hun har vel allerede 3 søsken, eller?

Joda,hun har 3 søsken,men ingen av dem bor hos oss.Jeg vil at hun skal ha SMÅ-søsken!!!!![:)]

Ja jeg har lyst på flere...men venter et par år siden jeg er så mye alene med ungene...[;)]

Jeg vil også ha.... [:)] sambo har 2 store fra før, så nå har han begynt på nytt. Han trodde jo han var ferdig med slikt, men så traff han jo DRØMMEDAMA!!!! Nemlig meg!!!! Og han vil ikke ta fra meg gleden med bebiser.. Er det rart jeg er så glad i han?!!!

ORIGINAL: Ylva

Aldri i verden!!!!!!!!!!!!!!!!

Signerer den ja!!!

Har lyst på en til ja...[;)]
Men ikke like tett som de 3 første her...
De er jo på rett under 3år og 3mnd'er- så kanskje prøve om et par år igjen![:)]

Vi har lyst på en til om noen år[:D]

Vi har planer om en til om noen år men nå skal vi bare kose oss med de vi har [:)]

ORIGINAL: Hanne79

Må ha en lillebror til jentene... må bare få overtalt sambo først[8D]

Skal se vi kommer i terminklubb ilag igjen du og jeg - men da skal JEG ha tvillinger!![;)][8D]

Back
Topp