Har noen av dere hatt blødninger eller farget utflod?

  • Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet
Ø

Ønskebarn2015

Guest
Jeg har ikke hatt noe av det, ikke feste blødning heller.
Er det så vanlig å ha blødninger som jeg har lest om på nettet?
De andre gangene jeg har mistet har det begynt med brun utflod og deretter begynt å blø.
Har ikke hatt noe av det denne gangen, kanskje det går bra denne gangen :love2 :love2
 
Jeg hadde blødning sist jeg var gravid, desverre endte det i SA :(


MEN etter det jeg har lest rundt om kring på nettet og det legen sa til meg så er det vistnok veldig vanlig at det kommer en blødning helt i starten. Noen har jo faktisk TR rimelig langt ut i svangerskapet også!
 
Jeg har aldri hatt noe brunt eller rødt utflod eller blo mens jeg har vært gravid, og er nå gravid for 3 gang..13 uker på vei ;) eneste gangene det har kommet bitte litt blod, er ved fødsel :) lykke til og håper alt går bra for dere! :D
 
Jeg spotta litt brunt i uke 6 første gang, det gikk bra. Spotta først deretter friskt blod andre gang, det gikk ikke bra, styrtblødning i uke 13 tredje gang, hasteutdkrapning på sykehuset og mistet 1,5 liter blod, ikke noe blod fjerde gang det gikk bra, ikke blod enda denne gang
 
Nei jeg har ikke hatt det, ikke noe form for blod da jeg var gravid med førstemann og ikke sett noe enda.
Har ikke hatt noe festeblødning heller :)
 
Blødde ikke noe sist, og har ikke gjort det frem til nå heller. Tror nok jeg hadde blitt litt nervøs hvis det skulle skjedd, men har skjønt at det er veldig normalt.
 
Blødde ikke i det hele tatt med nr. 1 og 2. Har heller ikke blødd noe til nå denne gang, og håper at det fortsetter sånn.
Har aldri hatt festeblødning heller.
 
Har ikke hatt det ennå, men med Lucas (4år) Når jeg gravid med han,så blødde jeg nesten hele tiden i hele svangerskapet. Så det var ut og inn av sykehuset.ofte.. Håper jeg slipper det nå.
 
Blødde i uke 11 sist, har en frisk gutt på 2 år og 2 mnd nå, som kom på termindagen :)
 
Jeg hadde bittelitt blod på papiret 7 dpo denne gangen. Sist hadde jeg også festeblødning, var mere da. Og blødde masse i uke 7 og litt i uke 9. Det gikk bra. Har bare vært gravid 2 ganger. Håper jeg slipper å blø denne gangen.. Sjekker papiret hver dotur :/
 
Første gang jeg var gravid begynte jeg med litt brun utflod i en uke før det ble konstatert en SA.
Med snuppa hadde jeg ingenting.

Ikke hatt noe frem til nå, men sjekker papiret hver gang.
 
De eneste gangene eg har blødd er de gangene eg hadde SA. Ingen blødning det svangerskapet som eg gikk heilt ut. Så har ingen erfaring med de "ufarlige" blødningene!
 
Dere som har blødd og mistet, husker dere hvor langt dere var på vei da?
 
Back
Topp