Har noen av dere bygget et Alvsbyhus?

Buffeluremamma

Forumet er livet
Driver å kikker på efrdighus, og synes at Alvsbyhus er genialt prismessig og løsningsmessig.
Men er det noen av dere som har bygget et, eller bor i et?
Er dere fornøyde?
Og har dere eventuelt noen bilder invendig fra det som heter tornerose?

dytter[:)]

min søster og svoger har alvsbyhus... Tornerose, de fikk nøkklene torsdagen, driver og flytter inn nå, så langt er de fornøyd[;)]

ORIGINAL: Godhjerta

Kjenner noen som har älvsbyhus og de er kjempefornøyde. Ikke Tornerose da, men Blåmann tror jeg det var.
Det gikk kjempefort å få satt opp, og kvaliteten var helt ok.
Eneste de klagde over, var at de måtte motta med badekar, for det var standard. Så de måtte selv bytte ut badekaret med dusjkabinett.
Lite fleksible m.a.o.

Men de trives godt.

Er det som gjør de så billige, at det er helt standard.
Man må være fornøyde med det som er, for man får ikke endret på enkelte ting.

Godt å høre at de er nøgde[:D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

min søster og svoger har alvsbyhus... Tornerose, de fikk nøkklene torsdagen, driver og flytter inn nå, så langt er de fornøyd[;)]

Åh
Du får ikke sneket deg til noen bilder?
Huset virker så knall med planløsning osv, men lurer sååå fælt på hvordan det egentlig er inne.

Sitter med kataloger, prislister og alt, men skulle gjerne sett det ferdig.

Dytter

ORIGINAL: Buffeluremamma

Dytter

Ei venninne av meg flyttet inn i sitt hus like før jul, å er langt ifra fornøyd, kjempe masse feil å mangler [:(]

ORIGINAL: Mamma 05 og 10

Ei venninne av meg flyttet inn i sitt hus like før jul, å er langt ifra fornøyd, kjempe masse feil å mangler [:(]

koss feil og mangla? Nysgjerrig her!

Har søkt litt på alvsbyhus og fikk ikke akuratt inntrykk av at det var så veldig bra. ta google det så finner du en del....

ORIGINAL: Buffeluremamma

ORIGINAL: Godhjerta

Kjenner noen som har älvsbyhus og de er kjempefornøyde. Ikke Tornerose da, men Blåmann tror jeg det var.
Det gikk kjempefort å få satt opp, og kvaliteten var helt ok.
Eneste de klagde over, var at de måtte motta med badekar, for det var standard. Så de måtte selv bytte ut badekaret med dusjkabinett.
Lite fleksible m.a.o.

Men de trives godt.

Er det som gjør de så billige, at det er helt standard.
Man må være fornøyde med det som er, for man får ikke endret på enkelte ting.
Godt å høre at de er nøgde[:D]

Så vidt jeg skjønte, så får man ikke endret NOEN ting[:)]

Back
Topp