Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kopierer innlegget mitt fra spedbarns-forumet jeg da.. Er det noen som har råd?
Når begynte dere(evt har dere begynt) med grøt og andre ting enn bare melk? Jeg ammet småen en måned, men han ville fort ha mer. De siste tre månedene har han fått både mm og mme, men nå får han kun erstatning i og med at det er slutt på melka. I det siste har det virket som han har hatt økt behov for mat, og vi har begynt med litt grøt. Det er IKKE populært. Men pærepure derimot, det er digg. Viss jeg blander grøt med litt pæredessert spiser han litt. Er det noen som har erfaring med dette? Hva skal jeg gjøre når han absolutt IKKE vil ha grøt? Har prøvd flere typer men alle er visst like ille.. Kan da ikke bare gi dessert heller?!
ORIGINAL: missis
Bare lurer på om noen av dere januarbarnmammaer har begynt med grøt ennå? Hvordan har isåfall det gått? Jenta mi blir 4 mnd 25. mai, lurer på å begynne så smått snart. Og ammer dere, eller gir dere mme? Jeg gjør begge deler, hun får pupp først, og flaske etterpå.
ORIGINAL: mamma_20
Kopierer innlegget mitt fra spedbarns-forumet jeg da.. Er det noen som har råd?
Når begynte dere(evt har dere begynt) med grøt og andre ting enn bare melk? Jeg ammet småen en måned, men han ville fort ha mer. De siste tre månedene har han fått både mm og mme, men nå får han kun erstatning i og med at det er slutt på melka. I det siste har det virket som han har hatt økt behov for mat, og vi har begynt med litt grøt. Det er IKKE populært. Men pærepure derimot, det er digg. Viss jeg blander grøt med litt pæredessert spiser han litt. Er det noen som har erfaring med dette? Hva skal jeg gjøre når han absolutt IKKE vil ha grøt? Har prøvd flere typer men alle er visst like ille.. Kan da ikke bare gi dessert heller?![&:]