Har nettopp bestilt en doppler fra Angelsound

Sol_82

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er 11 uker i morra, så da tenkte jeg at jeg ville prøve en sånn en:)

Noen som har erfaring med doppler? Har hørt at noen er litt skeptiske ettersom det kan stresse mor dersom hjertelyd ikke blir funnet...

Jeg brukte den ikke før jeg hadde vært hos jordmor i uke 13 og hørt hjertelyd der! Jeg hadde blitt stresset og redd dersom jeg ikke hadde funnet den selv før det.. I tillegg overdøves ofte babyens hjertelyd av min hos meg, så er ikke alltid jeg hører den bak min egen ;-) Jordmor har måttet lete veldig noen ganger!

Jeg har fra angelsounds. Var 11+3 sist jeg prøvde men har ikke funnet noe foreløpig. Gleder meg til jeg hører!!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er sååå stas å finne hjertelyden:) med jenta mi fant jeg den så tidlig som 8+6. Prøvde noen dager senere uten å finne den. Men ble ikke stressa da jeg visste at det kunne være vanskelig å finne. Måtte lete lenge første gangen.
Denne gangen fant jeg hjertelyd 9+5, kom rett på! Men så forsvant den og fant den ikke igjen. Stresser ikke med det. Skal til jordmor i morgen, skal be a høre etter :)
Lykke til med letingen! Håper du finner så du slipper å bli urolig! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, har en slik selv og fant hjertelyden med gutten min sist uke 9 :-D

Jeg har en slik :) Brukte den bare 3 ganger i forrige svangerskap ^^, Den er super.

Jeg brukte den et par ganger i forrige graviditet. Når jeg begynte å kjenne bevegelser så slutta jeg med den.

Sniker litt. :) Jeg har en Angelsound og prøvde den først for tidlig. Ble egentlig ikke stresset for jeg var så klar over at det var veldig tidlig å høre noe. Ville allikevel prøve, siden jeg så gjerne ønsket å høre lillebebis :Heartred Hørte hjertet første gang i slutten av uke 12, har funnet hjertelyden med en gang etter dette. Sniklyttet vel 2 ganger i uken til jeg begynte å kjenne liv daglig. Lytter fortsatt litt innimellom, men veldig sjeldent. Han lille i magen min liker virkelig ikke å bli tyvlyttet på, han begynner å sparke som besatt med en gang jeg setter doppleren på magen, så jeg prøver å respektere dette så godt jeg bare kan :) Hører kun om det skulle være noe som av en eller annen grunn bekymrer meg nå.

Doppleren var veldig til hjelp for meg i begynnelsen av svangerskapet, og veldig stas for pappa'n å kunne høre også :D

Var på UL i dag, der fikk jeg høre at dopplere brukes kun fra 12 uker pga at det er mer og kraftigere energi enn i selve UL apparatet.. så fikk ikke høre hjertelyden, bare se. Er 9+4.

Sent from my A500 using BV Forum mobile app

Er 11 uker i dag og skal faktisk på ul om 1 uke. Regner ikke med doppleren kommer i posten før etter påske, men gleder meg veldig til å prøve! Kommer nok ikke til å bruke den hele tiden, men synes det er greit å ha muligheten til å sjekke at alt er ok ;)

Kom i posten i dag og fikk høre hjerteslaga for første gang! :D

Så gøy! Bestilte idag jeg :) håper den kommer rett over påske (er jo ikke hjemme før da uansett). Var litt skuffende når legen sin doppler plukket opp hjerteslag men ikke så vi fikk høre i går. 1 uke lengre på vei når min doppler tidligst kommer, så kanskje jeg klarer å finne den selv :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er 11 uker nå på lørdag, har så lyst til å kjøpe angelsound men tør ikke kjøpe på nett siden jeg er redd for å bli svindla.. Hvordan side kjøpte du din på? :)

Er 11 uker nå på lørdag, har så lyst til å kjøpe angelsound men tør ikke kjøpe på nett siden jeg er redd for å bli svindla.. Hvordan side kjøpte du din på? :)

angelsound.no - den kom i posten bare 2 dager etter bestilling og er kjempefornøyd! Tror du skal være ganske trygg dersom du bestiller fra en norsk nettside ;)

angelsound.no - den kom i posten bare 2 dager etter bestilling og er kjempefornøyd! Tror du skal være ganske trygg dersom du bestiller fra en norsk nettside ;)

Får vel bestill derifra da :D tørr ikke å bestille hvis jeg ikke er 100% sikker, hadde vært kjipt å blitt 500 kr fattigere når man egentlig ikke har så mye penger å bruke :p

Back
Topp