har nesten ikke tid

Moncabang

Glad i forumet
til å være særlig aktiv her jeg..
Her er det liv i røre hele dagen.. krabber rundt, reiser seg opp, river ned ting, slår seg .. må ha masse oppmerksomhet hele tiden.. blir helt utslitt jeg...[8|][8|] hvordan er det med dere?

lite tid her også ja, han er så aktiv... blir lite husarbeid gjort også..
men slik er det, koselig også :)
blir helst om kveldene etter han har lagt seg jeg sitter på dataen..

Har veldi lite tid her inne om dagene.. Er vel nesten ikke her lenger.
Tiden bare flyr vekk...
Skulle ønske noen ganger dagen hadde noen timer til. [8D]

Tiden flyr ja!!Iselin krabber ikke enda, men hun ruller, rygger og åler seg fram så hun kommer dit hun vil likevell. Hun er heldigvis veldig glad i å ligge på gulvet å leke og småprate med seg selv så får gjort litt innimellom[:)]

Travle tider ja[:D] Er innom når han sover og på kvelden etter han er lagt

Samme her, full fart, kan ikke ha øynene borte fra henne, er ikke så vanskelig heller, for hun følger etter meg overalt![:D]

Sofie krabber ikke enda, men hun kommer seg dit hun vil. Hun ruller...[;)][:D]
Men krabbingen stresser jeg ikke med, hadde ikke gjort noe om hun ventet til etter vi har fjernet juletreet.

Her går det også i full fart, kun avbrutt av et par-tre små pauser der ho sover en liten halvtime. Ellers fyker ho rundt som om ho går på speed [8D][:)] Høyt og lavt og overalt!
Må være i stua der ho er hele tida, og pcen står her inne. Den står på så jeg er innom sjøl om ho er våken. Jeg kan ikke gå ut av stua for da er ho en eller anna plass ho ikke skal være (vedovnen, bite på ledninger, dra i gardina osv). Har ei som godt kan styre for seg sjøl på golvet så da sitter jeg litt foran maskina. Veksler mellom å titte på internett og leike med gullet [:)]

Her også er det ful fart!! [:D]

Kryper seg fremover og elsker leke med ting hun ikke får lov til.. [8D] Så jeg må passe på hele tiden ja!

Full fart ja. Men hun er flink til å ligge alene eller i lekegrinda. Gjør det nå forøvrig. Og snart er det sovetid. Så tid får jeg om jeg vil [:)]
Men noen dager er jo mer travle og man gjør andre ting. Og da er det natulignok ikke så mye tid som går med her inne [:D]

Back
Topp