Har navelen deres poppet ut på dere??

mammat2

Flørter med forumet
Jeg er 18+3 idag, å navelen tyter ut som bare det...:/ men sammtidig så bobbler det inni der når jeg trykker litt på den, å området rundt navlen er både øm og tidvis vond :/

Lurer på om det er normalt? Å om jeg burde prate med lege idag, eller vente til jeg skal på OUL i morgen å spørre om hun vet noe om sånt?

Svigermoren min har advart meg om det siden navelen min er på vei ut. Trur du kan vente til i morgen. Hu måtte ha plaster på for at det ikke skulle gjøre vondt, men var ikke noe galt med hu.

Har ikke hatt det i noen av svangerskapene.. Men dette er tydeligvis totalt motsatt av de andre,så skulle ikke forundre meg om det skjer denne gangen :p ;)

poppet ikke ut forrige gang, har ikke poppet ut så langt denne gangen...

ja, men den gjør ikke vondt. Sist gang poppet den ut helt på slutten, nå har den poppet allerede... ser litt sykt ut. :P

Hehhe, min navle er også syyyk dyp :P Den har ikke poppet ut i de forrige svangerskapet, men mer gått i ett med den runde magen..

Ja den kommer ut litt nå!! Den sto helt ut i mitt forrige svangerskap. Det har kommet nesten samtidig som linea negra stripen :-)

Nope ingen navlepopp her. Gjorde ikke det forrige gang heller :)

Back
Topp